Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

blokada na rachunku - ważne

Dział: Rachunki Firmowe

Wysłany: 18.01.2012 22:08

I rozumiem że mogę korzystać z pozostałej kwoty?? Bo jest tam więcej a w końcu muszę z czegoś kupić dziecku jedzenie...

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 21:51

Witam,

Dyspozycję odstąpienia od umowy można złożyć w dowolnym momencie. Bank za rezygnację z konta nie pobiera opłat.

Pozdrawiam,

Monika

problem z kartą debetową

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 18.01.2012 21:43

Witam,

Odpowiedź na zadane pytanie uzależnione jest od produktu, z którego narzeczony korzysta.

Jeśli jest to Pożyczka Gotówkowa niespłacenie przez Pożyczkobiorcę raty pożyczki w terminie ustalonym w umowie albo spłacenie jej w niepełnej wysokości powoduje uznanie niespłaconej należności za zadłużenie przeterminowane. Od zadłużenia przeterminowanego z tytułu kapitału Bank pobiera odsetki podwyższone. Poza tym Bank może wysłać monit, za który pobierana jest opłata.

 

Kwestie dotyczące utrzymującego się zadłużenia należy wyjaśniać z Wydziałem Monitoringu Kredytów wyłącznie pod numerem telefonu 32-357-00-77 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.

 

 

Jeśli zadłużenie dotyczy kredytu hipotecznego proponuję kontakt Infolinią Posprzedażową Kredytów Hipotecznych (32 357 00 57).

Pozdrawiam,

Monika

 

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 19:52

Dziękuje bardzo za pomoc . Ale mam jeszcze jedno ostatnie pytanie.Otóż konto walutowe założyłem dzisiaj tj.18 stycznia ,chcę je rozwiązać ponieważ nie do końca wiedziałem na czym ono polega ,czy mogę jutro tj 19 stycznia jechać do placówki i rozwiązać to konto ,nie będzie problemów że miałem je tylko jeden dzień?I czy poniosę jakieś koszty za zerwanie umowy po jednym dniu.

Z góry dziękuje za odpowiedz .

bedi91 edytował(a) ten post: 18.01.2012 19:52

Oddziały ING w Lublinie (a pewnie i w całej Polsce)

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 18.01.2012 16:55

Dziękuję za informację i podmianę odpowiedzi koleżanki na swoją.

Liczę, iż faktycznie niezwłocznie ktoś tą sprawą zajmie się. Poobserwuję temat. Jestem częstym gościem w niemal wszystkich oddziałach w Lublinie i zobaczę jak sytuacja wygląda. Bo po obecnej zmianie wizualizacja oddziałów odnoszę wrażenie, że przy stanowiskach do obsługi faktycznie rachunków pracownicy stoją i dlatego rzadko ich tam widać, bo wolą siedzieć na zapleczu w myśl zasady "niech klient stoi i grzecznie czeka".

Dodatkowo dodam, że wartym rozważenia byłoby umieszczenie informacji dla klientów, iż jeśli chcą uzyskać informacje o ofercie banku (lokatach, kredytach, rachunkach) lub założyć konto to mogą skorzystać z pomocy doradców przy stanowiskach nr ... i w pokojach / boxach. A tak człowiek czeka niemiłosiernie długo. Pokuszę się wręcz o porównanie (a korzystam z kilku banków), iż ING jest bankiem, gdzie obsługa trwa najdłużej. Do tej pory królował w tym PKO BP, ale po zmianie w oddziałach tam jest zawsze czynne kilka kas + obsługa rachunków/kredytów. W ING na 4-6 stanowisk pracuje często 1 (słownie: jedno) stanowisko, a pozostałe stoją puste, albo pracownicy prowadzą rozmowy telefoniczne bądź zajęci są czymś innym, bo odsyłają klientów do kasy.

Zakładanie kont i pokazywanie jak działa strona internetowa banku powinno być w kompetencjach na pewno innych pracowników, a nie pracowników obsługi kasowej, którzy odchodzą często od stanowiska, podchodzą z klientem do komputera i mu przez n-minut lub często naście minut tłumaczą co i jak.

By nie być gołosłownym to podam dodatkowy przykład z ING oddziału przy ul. T.Zana, gdzie po modernizacji stanowiska kasowe są otoczone 2 wejściami na zaplecze (po lewej i prawej stronie) i wielokrotnie byłem świadkiem, jak przy kolejce kilku osób była prowadzona na całą salę obsługa przez tylko jedną osobę, a co chwilę przez owe 2 wejścia zaglądali inni pracownicy i z powortem znikali na zapleczu. Dopiero po kilkunastu minutach dołączyła druga osoba. Oddział, który ulokowany jest vis a vis Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, II Urzędu Skarbowego, kilku oddziałów Sądu Rejonowego i wielu innych firm oraz instytucji i w związku z tym powinien mieć zapewnioną taką ilość pracowników, by w momentach natężenia obsługi nie powstawały kolejki. Dla mnie niewyobrażalne jest, iż żaden kierownik / manager oddziału nie interesuje się rozlokowaniem pracowników i poprawą jakości obsługi. Wychodzi na to, że wraz z modernizacją oddziału i zmianą wyglądu, obsługa poszła w innym kierunku - pogorszenia jakości.

Również pozdrawiam, żywiąc nadzieję, że przyjrzą się Państwo problemowi.

problem z kartą debetową

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 18.01.2012 16:41

Dziekuję serdecznie Pani Asiu za odpowiedz. Mam nadzieję, że tam działaja tak samo szybko jak tu. Ale mam jeszcze jedno pytanie. Z tych właśnie środków na karcie chciałam spłacić narzeczonemu raty kredytu za styczeń. są już 14 dni opóżnione :( . czy w związku z takim opóżnieniem grożą mu jakieś poważne konsekwencje? do tej pory wszystkie raty kredytu były spłacane regularnie. Bardzo proszę o radę.


Pozdrawiam

problem z kartą debetową

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 18.01.2012 15:50

Witam, ING Bank Śląski jest członkiem międzynarodowej grupy kapitałowej ING jednakdziała wyłącznie na terenie Polski. W celu uzyskania informacji na temat karty wydanej przez bank ING w Holandii należy kontaktować się z tym bankiem.

Życzę szybkiego wyjaśnienia sprawy i pozdrawiam, Asia

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 15:46

Witam, istnieje taka możliwość. Nadmienię jednak, że zamknięcie rachunku walutowego wymaga zachowania formy pisemnej, w związku z czym dyspozycję można złożyć osobiście w oddziale Banku.

Polecam założenie Konta Direct poprzez usługę ING BankOnLine, wówczas umowa zostanie zawarta drogą elektroniczną, co pozwoli zaoszczędzić czas. A w wolnej chwili zapraszam do placówki w celu zamknięcia konta walutowego. Najbliższą dla siebie placówkę można znaleźć na stronie: http://placowki.ingbank.pl/ .                                 

Pozdrawiam, Asia

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 15:40

Zapytam  inaczej jest możliwość rozwiązania umowy konta walutowego z waszym bankiem i zawarcie umowy konta direct z waszym bankiem?

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 15:06

Niestety nie ma takiej możliwości, dlatego zachęcam do otwarcia Konta Direct --> ikona Rachunki / Nowy rachunek - Klient indywidualny:) .

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 15:00

Aha rozumiem.Jest możliwość zmiany konta walutowego na konto direct ? Jak tak to w jaki sposób.

Witam.

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 14:47

Witam,

W przypadku przelewu w PLN na rachunek prowadzony w innej walucie środki zostaną przeliczone po kursie sprzedaży z dnia realizacji zlecenia z tabeli kursowej bezgotówkowej.

 

Przy wypłacie gotówki w EUR w kasie Banku środki nie zostaną przewalutowane. Jeśli wypłata będzie realizowana w PLN wówczas będzie to kurs kupna z tabeli gotówkowej.

 

Dodam, że tabela kursowa na stronie: http://www.ing.pl/u235/navi/108769/template/fp,currency,quotation.wm/category_id/1/ingbankmode/true jest tabelą informacyjną!

 

Pozdrawiam,

Monika

Pożyczka na umowę zlecenie

Dział: Pożyczka gotówkowa

Wysłany: 18.01.2012 12:17

Witam, dochody z tytułu umowy zlecenie są akceptowalnym przez Bank źródłem dochodu. Jeżeli wynagrodzenie wpływa na rachunek w naszym Banku przez wskazany okres istnieje możliwość ubiegania się w oddziale Banku o przyznanie pożyczki wyłącznie na podstawie dokumentu tożsamości (bez konieczności przedstawienia dodatkowych zaświadczeń).

Nadmienię, że wysokość zdolności kredytowej jest ustalana po złożeniu wniosku w oddziale Banku.

Pozdrawiam, Asia

Pytanie o chargeback

Dział: Karty kredytowe

Wysłany: 18.01.2012 10:57

Witam, wprzypadku upadłości biura podróży istnieje możliwość reklamowania transakcji. W pierwszej kolejności sprawa powinna zostać wyjaśniona ze sprzedawcą/biurem podróży. Jeśli nie ma takiej możliwości sprawę należy zgłosić w Banku. W takim przypadku Bank będzie prowadził postępowanie reklamacyjne i wybierze najwłaściwszy sposób postępowania w tym również postępowanie chargebackowe.

Czas w jakim można reklamować transakcję za pośrednictwem organizacji wynika z Regulacji organizacji płatniczych (Visa / MasterCard). W związku z tym ważne jest aby Klient złożył reklamację jak najszybciej, po stwierdzeniu nieprawidłowości

Sprawę można reklamować w oddziale Banku, telefonicznie (800 163 012 / 32 357 00 62) bądź przez ING BankOnLine (zakładka Wiadomości -> Zgłoszenie problemu).

Pozdrawiam,

Asia

Oddziały ING w Lublinie (a pewnie i w całej Polsce)

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 18.01.2012 10:33

Witam

sprawa została wczoraj przekazana do odpowiedzialnego departamentu w cely analizy i wyjaśnienia - to dla nas ważny sygnał.

Koleżanka zaproponowała złożenie reklamacji, aby móc na nią formalnie odpowiedzieć zgodnie z procedurą reklamacyjną, natomiast jak wspomniałem sprawa niezależnie została przekazana w celu wyjaśnienia.

pozdrawiam

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 18.01.2012 08:30

Witam, przepraszamy za wczorajsze trudności w dostępie do usługi ING BankOnLine. Nadmienię, że specjaliści przywrócili pełną funkcjonalność usługi i aktualnie działa ona prawidłowo.

Pozdrawiam, Asia

tytuł przelewu - problem

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 18.01.2012 06:55

Witam

Wspomniany komunikat wskazuje na wykonywanie przelewu do ZUS, przy użyciu standardowej formatki przelewu dowolnego.
W celu wykoniania przelewu do ZUS konieczne jest skorzystanie z ikony Przelewy-->Przelew do ZUS/US-->Przelew do ZUS.

Pozdrawiam, Samuel

Oddziały ING w Lublinie (a pewnie i w całej Polsce)

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 18.01.2012 01:04

W dziedzinie spychologii stosowanej moderatorzy tego forum należą do ścisłej czołowki.

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 17.01.2012 23:43

No to nie pozostaje nam nic innego, tylko tak jak aptekarze i lekarze, zrobić strajk dla "dobra banku" i nie wpłacać pieniądzy na konta, aż bank wprowadzi kody SMS na życzenie klienta.  :mrgreen:

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 17.01.2012 22:36

Nie tylko Tobie pokrzyżowało to plany... Ja nareszcie dostałem dziś kartę płatniczą i chiałem ją aktywować a tu lipa. Telefonicznie można tylko do godziny 22. I nadal nie mogę nic kupić przez internet...

lukasz__k edytował(a) ten post: 17.01.2012 22:36

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 17.01.2012 22:05

O wreszcie pokusili sięo wystawienie komunikatu, trochę się zeszło, jakaś godzina :/

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 17.01.2012 22:01

Moim zdaniem to trochę przykre, że każe się dzwonić użytkownikom aby można było się łaskawie dowiedzieć o wciąż nierozwiązanej awarii.

W szanujących się instytucjach i sprawnie utrzymywanych systemach o takiej sytuacji użytkownicy są inormowani na bieżaco np poprzez mikro blog lub forum.

Z pewnością wówczas obniżylibyście Państwo współczynnik frustracji wśród klientów.

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 17.01.2012 21:55

Kiedy zostanie usunięta awaria?

Niestety brakuje satysfakcynującej komunikacji poprzez forum

eipex edytował(a) ten post: 17.01.2012 21:56

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 17.01.2012 21:32

No cóż, mam nadzieję, że niebawem będę mogła zalogować się bez przygód... Co nie zmienia faktu, ze wkurzona jestem :evil:

Pzdr.

"Strona internetowa jest niedostępna"...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 17.01.2012 21:21

Witam, potwierdzam, aktualnie występują problemy z logowaniem do ING BankOnLine. Problem został zgłoszony, Specjaliści w trybie krytycznym pracują nad wyprowadzeniem awarii. Szczegóły dostępne na HelpLine (801 601 607 / 32 357 00 10).

Za niedogodności przepraszamy.

Pozdrawiam,

Monika