Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

ING-OFE

Dział: Inne

Wysłany: 10.01.2012 11:13

Witam

ING Bank Śląski oraz ING Powszechne Towarzystwo Emerytalne to oddzielnie spółki, działające niezależnie od siebie. W związku z tym, na forum ING Banku Śląskiego nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi. Proszę o kontakt  ING PTE pod numerem 801 20 30 40 / 22 522 71 24 (http://www.ingofe.pl/kontakt-dane-kontaktowe/).

pozdrawiam

Logowanie do konta

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.01.2012 10:50

Pudło! Serwis "muli", brak historii operacji na rachunku.

wpłatomat

Dział: Inne

Wysłany: 10.01.2012 09:06

Witam,

Dziękuję za przekazane uwagi. Dodam, iż informacje jak korzystać z wpłatomatu dostępne są również na stronie internetowej: http://www.ingbank.pl/indywidualni/konta-osobiste/wplatomaty .

Pozdrawiam, Iwona_S

Odnowienie karty kredytowej.

Dział: Karty kredytowe

Wysłany: 10.01.2012 09:02

Witam,

Bank dokonuje odnowienia karty kredytowej automatycznie. Nowa karta zostanie wysłana listem zwykłym na wskazany w systemie adres do korespondencji jej użytkownika. Dodam, iż nie ma konieczności spłaty całości zadłużenia, przed odnowieniem Pana karty. Jednakże celem sprawdzenia karty sugeruję również kontakt z Obsługą Kart pod numerem 32 357 00 12.

Pozdrawiam, Iwona_S

Logowanie do konta

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.01.2012 08:58

Witam,

W dniu 09.01.2012 około godziny 12:45 odnotowano spowolnienie działania usługi internetowej ING BankOnLine. Dodam, iż obecnie serwis działa poprawnie. Jednocześnie przepraszam za zaistniałe niedogodności.

Pozdrawiam, Iwona_S

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 10.01.2012 08:40

Witam,

Dziękuję za przekazane uwagi, jednakże Bank nie podjął decyzji o dodatkowym potwierdzeniu jednorazowym kodem autoryzacyjnym wszystkich dyspozycji składanych poprzez usługę ING BankOnLine.

Pozdrawiam, Iwona_S

ING On-line nie działa - znowu !

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 10.01.2012 00:34

no to fest.... system sie sypie na potęge... to już wiemy dlaczego tak opornie wprowadzane sa jakiekolwiek udogodnienia proponowane przez użytkowników.... po porstu system niewydolny.

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 23:45

No to kiedy będzie ta bezwzględna autoryzacja kodami SMS a nie losowa czy od kwoty?? Może ktoś sie wypowie w nowym roku czy Bank się chociaż nad tym zastanawia, czy już tak będzie i koniec ? Bo jeżeli bank o tym nie myśli, to będzie jakiś znak dla klientów co dalej robić.

Logowanie do konta

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 09.01.2012 21:50

A co by to było gdyby każdy z miliona Userów ing bankonline nie mógł się zalogować, podając wszak "prawidłowe" ID i hasło... aż strach pomyśleć.

ING BankMobile - aplikacja dla iPhone

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 17:26

Witam

Jesteśmy w trakcie prac nad aplikacją dla systemu Android – planujemy jej publikację na drugi kwartał tego roku.

pozdrawiam

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 17:16

uciekinier napisał(a):

Dlaczego ten temat nie jest na pierwszym miejscy tylko na 4 w "inne" mimo że jest najbardziej aktualny ??? czyżby temat kole w oczy i jest przesuwany na dół celowo ?

Witam,

nie jest to celowe działanie, tylko to błąd, w wyniku którego niektóre tematy na forum są wyświetlane z błędną chronologią. Obecnie analizujemy przyczynę błędu.

pozdrawiam

ING On-line nie działa - znowu !

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 09.01.2012 16:57

W dniu 9.01.12 nie została odnotowana awaria bankomatów ani kart płatniczych ING Banku Śląskiego.

Jeżeli zdarza się taka sytuacja proponuję bezpośredni kontakt z numerem 32 357 00 12 w celu wyjaśnienia zaistniałeś sytuacji bądź zgłoszenia niedostępności urządzenia/karty.

 

Pozdrawiam,

Karolina

 

 

Limit zadłużenia- kilka pytań

Dział: Limit zadłużenia

Wysłany: 09.01.2012 16:38

Witam

 

Oprocentowanie limitu zadłużenia naliczane jest jedynie od wykorzystanej kwoty nie od całości przyznanego limitu.

 

Oprocentowanie wynosi od 11,25% do 18,00%. Opłata roczna to 1,8% min. 68 zł udzielonej kwoty.

 

 Minimalna kwota limitu, o którą można wnioskować wynosi 1000 zł. Dla nowych Klientów- maksymalnie do 2-krotności dochodów netto.

Dla Stałych Klientów(min. 6 regularnych wpływów) maksymalna kwota limitu może wynieść do 6-krotności dochodów netto.

 O produkty kredytowe, może się ubiegać każdy Klient, który uzyskuje miesięczne dochody w wysokości min.800zł netto ze źródeł akceptowanych przez Bank. Umowa zlecenie jest akceptowalnym przez Bank źródłem dochodu, jednakże ważne jest aby dochody z tego tytułu otrzymywane były od min. 12 miesięcy, a czas trwania umowy nie może być krótszy niż rok.

 W czasie składania wniosku, będą wymagane dokumenty: dowód osobisty, oraz w przypadku kiedy brak jest regularnych wpływów na Konto, od co najmniej 6 miesięcy, będą wymagane dokumenty potwierdzające zatrudnienie oraz średnie miesięczne dochody netto w zależności od rodzaju zatrudnienia. Formularz dostępny jest na stronie: http://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1000455 .

 

 Wniosek o przyznanie Limitu Zadłużenia można złożyć w oddziale Banku. Zachęcam do odwiedzenia najbliższej placówki bądź do wypełnienia formularza kontaktowego dostępnego na stronie: http://www.ingbank.pl/kontakt .

 

Pozdrawiam,

Karolina

ING On-line nie działa - znowu !

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 09.01.2012 16:29

Za to w dniu 09.01 bankomaty nie do konca dzialaja prawidlowo !!

Wlaśnie wrocilam bez kasy -- bankomat nie wyplacil bo ...nie moze uzyskac polaczenia z twoim bankiem ...

Dobrze że mialam gotowke i moglam zaplacic za zakupy kasa ...

Dobrze że nie wybralam sie na wieksze zakupy do miasta ...bylby obciach ...

pin prawidlowy , srodki na koncie a tu upsss

Strona dalej muuli , bo po powrocie od razu zalogowalam sie do konta ...


Uprzedzajcie lojalnie że bedzie problem rowniez w dzien a nie tylko w nocy kiedy ludzie spia .


NIELADNIE

ING-OFE

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 15:52

Witam!

Mam podobną sytuację jak nakali i przed chwilą dzwoniłam na infolinię. Pani bardzo miło poinformowała mnie, że skoro kurier do tej pory się nie pojawił to trudno i że OFE zostanie wylosowane tak, jakbym nigdzie się nie zgłaszała.

I ja się teraz pytam, co to ma znaczyć? Formularz internetowy miał pomóc, miał zmniejszyć formalności do miniumum, a tymczasem zostałam po prostu oszukana... Może otwarcie rejestracji internetowej wcześniej rozwiązałoby problem, ale to nie jest wina ani moja ani żadnego innego klienta, tylko banku, że formularz był dostępny dopiero 4 stycznia. Ponadto kurier to nie Poczta Polska i powinien się pojawić jak najszybciej. Pomijam fakt, że konsultant infolinii powinien podsunąć jakieś logiczne rozwiązanie albo pomóc rozwiązać problem, a nie spuszczać klienta na drzewo infromacją, że trudno i że on nic nie zrobi. Organizacja tego przedsięwzięcia jak dla mnie jest po prostu beznadziejna, pytanie tylko co mam teraz zrobić, bo jutro jestem na uczelni od 8:00 do 18 i nawet nie mam kiedy podjechać do ZUS...

Dziękuję bardzo, że zamiast pomóc, dołożyliście mi kolejny problem.

Logowanie do konta

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.01.2012 14:49

Nie do końca prawda. Muli strona okropnie. Pisałam o tym w Dziale Technicznym.

ING On-line nie działa - znowu !

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 09.01.2012 14:45

Cos strona online muli. Przed chwila byłam zalogowana na swoje konto i bardzo długo otwierały się poszczególne strony. Raz "wywaliło" całkiem. Wpadlam w mały popłoch, bo nie było żadnych napisów , tylko ... niebieskie tło :|

ING-OFE

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 14:06

Witam,

Zgodnie z poprzednią wiadomością, putania dotyczące ING OFE proszę kierować pod numer 801 20 30 40 / 22 522 71 24 (http://www.ingofe.pl/kontakt-dane-kontaktowe/ ) .

Pozdrawiam, Iwona_S

Iwona_S edytował(a) ten post: 09.01.2012 14:07

Logowanie do konta

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.01.2012 14:04

Witam,

W dniu 09.01.2012r. występowały trudności w dostępie do usługi internetowej ING BankOnLine. Dodam, iż obecnie usługa działa poprawnie.

Dodam, że piąta, rozpoznana przez system, błędna próba logowania do usługi ING BankOnLine spowoduje zablokowanie usługi. W przypadku zablokowania usługi, należy odebrać nowy Jednorazowy Kod Aktywacyjny poprzez kontakt z dowolnym oddziałem Banku lub na skutek wysłania wniosku o odblokowanie, (gdy usługa jest zablokowana np. na skutek pięciokrotnego podania błędnego hasła) dostępnego na stronie www.ingbank.pl/odblokowanie - wtedy Kod będzie dostarczony listem poleconym w przypadku adresu korespondencyjnego krajowego (listem poleconym priorytetowym w przypadku adresu korespondencyjnego zagranicznego). Po otrzymaniu Kodu drogą pocztową należy w pierwszej kolejności skontaktować się z Help Line celem jego aktywacji pod numerem 32 357 00 10 lub 801 601 607, a następnie wypełnić wniosek na stronie www.ingbank.pl/aktywacja.

Pozdrawiam, Iwona_S

przelew w USD

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.01.2012 13:59

Witam,

Realizacja przelewu jest uzależniona od opcji jakie wskaże zleceniodawca. Dlatego tak jak napisał użytkownik no_one sugeruję kontakt z nadawcą.

Pozdrawiam, Iwona_S

powiadomienia e-mail

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 09.01.2012 13:51

Witam,

Dziękuję za przekazane uwagi.

Pozdrawiam, Iwona_S

ING-OFE

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 13:06

Witam.

Dnia 5.01 (czwartek) rejestrowałam się na Państwa stronie OFE w celu zapiszania się do funduszu. Chcicałabym się dowiedzieć kiedy mogę spodziewać się kuriera? Dodam, że mieszkam w Poznaniu. Nie ukrywam, że zależy mi na czasie, stąd też to pytanie. Dziękuję za odpowiedź.


Pozdrawiam.

nakali edytował(a) ten post: 09.01.2012 13:06

ING On-line nie działa - znowu !

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 09.01.2012 12:59

Witam,

W dniu 08.01.2012 występowały problemy z funkcjonalnością usługi internetowej ING BankOnLine. Dodam, iż obecnia usługa działa prawidłowo. W przypadku dodatkowych pytań sugeruję kontakt z pomocą techniczną bankowości internetowej pod numerem 32 357 00 10 / 801 601 607.

Pozdrawiam, Iwona_S

MasterCard - problem

Dział: Inne

Wysłany: 09.01.2012 12:43

Witam,

Zgadza się. Tak jak napisał użytkownik no_one należy sprawdzić limit transakcyjny dla karty płatniczej. Dodam, iż maksymalny dzienny limit gotówkowy to 10 000zł, a bezgotówkowy do wysokości salda dostępnego na koncie. Limity można zmienić poprzez usługę ING BankOnLine lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.

Pozdrawiam, Iwona_S

W jakim przedziale jest liczony 'miesiąc' na OKO Direct

Dział: OKO

Wysłany: 09.01.2012 11:55

Witam,

Dodam jednak, iż z Otwartego Konta Oszczędnościowego Direct można dokonać wypłaty wyłącznie w formie polecenia przelewu poprzez usługę ING BankOnLine na rachunek własny prowadzony w ING Banku Śląskim S.A. Natomiast wszystkie te przelewy są bezpłatne. W przypadku Otwartego Konta Oszczędnościowego możliwa jest dodatkowo wypłata w Kasie Banku. Wówczas pierwsza w danym cyklu rozliczeniowym (od 29 dnia danego miesiąca do 28 dnia następnego miesiąca) jest bezpłatna, a za następną zostanie naliczona opłata 6zł.

Pozdrawiam, Iwona_S