Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

Przelew w ING na konto w USA (PNC Bank)

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 12.12.2011 22:37

BArdzo dziekuje za odpowiedz. Jednak interesuje mnie jeszcze jedna rzecz. Czy istnieje mozliwosc wybrania pieniedzy z polskiego konta - w banku ING w USA ?

OKO otwarcie przez internet

Dział: OKO

Wysłany: 12.12.2011 21:43

no_one napisał(a):

Otwarcie drugiego OKO nie jest płatne.

W ING BankOnLine możesz załozyć,wchodząc w "Oszczędności i lokaty", a potem w "Nowe Konto Oszczędnościowe Klient Indywidualny".

Potwierdzam odpowiedź no_one.

Dodam, że Bank umożliwia założenie maksymalnie po dwa rachunki Otwartego Konta Oszczędnościowego w każdej walucie (PLN, EUR, USD, GBP). Dwa OKO Direct w PLN oraz jedno OKO Premium.

Na naszej stronie internetowej można porównać wszystkie rachunki OKO.

Pozdrawiam,

Gosia

Miłosz_G edytował(a) ten post: 14.12.2011 09:38

OKO otwarcie przez internet

Dział: OKO

Wysłany: 12.12.2011 20:18

Otwarcie drugiego OKO nie jest płatne.

W ING BankOnLine możesz załozyć,wchodząc w "Oszczędności i lokaty", a potem w "Nowe Konto Oszczędnościowe Klient Indywidualny".

OKO otwarcie przez internet

Dział: OKO

Wysłany: 12.12.2011 19:43

Witam,

Posiadam jedno konto Direct i jedno konto OKO. Potrzebuję drugie konto OKO (lub dowolne inne wewnętrzne) na które mógłbym przelewać część środków w ramach dobrego zarządzania finansami. No i tutaj rodzi się pytanie, czy założenie drugiego konta OKO generuje koszty? Jeśli nie to jakie mam założyć OKO Direct?


Dziękuje za pomoc

co zrobić aby przyspieszyć wydanie dokumntów

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 12.12.2011 17:25

Witam

okres 14 dni to termin maksymalny czas na wydanie dokumentów dot. całkowitej spłaty kredytu i zwolnienia zabezpieczeń. Każdorazowo dokumenty są wydawane niezwłocznie po spłacie. Prosimy o kontakt z infolinią w celu ustalenia rzeczywistego okresu oczekiwania na dokumenty.

pozdrawiam

przelew miedzynarodowy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 12.12.2011 13:43

Witam,

Przelew z Litwy w walucie Lit nie zostanie zaksięgowany na Twoim rachunkunie gdyż jest wykoany walucie nie obsługiwaną przez ING Bank Śląski S.A.. W takiej sytuacji sugeruję aby nadawca przelewu wykonał przelew w walucie obsługiwanej zgodnie z Tabelą Kursów Walut zamieszczoną pod adresem: http://www.ing.pl/u235/navi/108769/template/fp,currency,quotation.wm/category_id/1/ingbankmode/true

Pozdrawiam,

Jacek_R edytował(a) ten post: 12.12.2011 13:46

Puste kratki

Dział: Nowy użytkownik

Wysłany: 12.12.2011 13:02

Wszystko się zgadza i działa. To był mój błąd.

nowekonto edytował(a) ten post: 12.12.2011 13:03

Puste kratki

Dział: Nowy użytkownik

Wysłany: 12.12.2011 12:27

Witam,

Sytuacja w której system prosi o podanie znaku hasła dostępu dalszego niż było ustalone, pojawia się w momencie gdy błędnie podany jest identyfikator użytkownika. Dodam również, iż identyfikator użytkownika składa się z 6ciu liter oraz 4 cyfr.

Pozdrawiam,

Problem doładowanie telefonu

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 12.12.2011 08:40

Witam

Opcja doładowania telefonu jest obecnie dostępna. W przypadku dalszego braku możliwości doładowania, proszę o kontakt z Help Line pod numerem 801 601 607, 32 357 00 10 lub wysłanie zapytania porzez ING BankOnLine (zakładka Wiadomości/Zgłoszenie problemu).

Pozdrawiam

Agnieszka 

przelew miedzynarodowy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 11.12.2011 21:48

Obawiam się, że taki przelew w ogóle przez ING może nie zostać odebrany :/
Zgodnie z aktualną tabelą kursową dostępną na stronie
ing.pl/u235/navi/108769/template/fp,currency,quotation.wm/category_id/1/ingbankmode/true
ING nie prowadzi rozliczeń w litewskiej walucie :/
Polecam coś bardziej standardowego: PLN, USD lub EUR lub coś innego z w/w tabeli :)

Visa zbliżak

Dział: Inne

Wysłany: 11.12.2011 13:57

To Ja propnuje aby do domu Szanownej Pani wchodziło się również na podpis ,mógłdy go sprawdzać np cieć.A w razie kradzieży proszę się ubezpieczyć.Ciągnięcie tego wątku to strata czasu ,pozdrawiam.

Blokada Konta w ING

Dział: Inne

Wysłany: 10.12.2011 22:15

Po zablokowaniu systemu nie prezentowany jest komunikat o jego blokadzie. Jeśli wpiszesz 5 razy błędne hasło system jest poprostu blokowany.

Blokada Konta w ING

Dział: Inne

Wysłany: 10.12.2011 19:57

Jak wygląda taki komunikat?

Najprawdopodobniej moje konto zostało zablokowane, ale jedyny komunikat jaki ukazjuje się po wpisaniu hasła to: podano niepoprawną parę: hasło / identyfikator użytkownika.

Problem doładowanie telefonu

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 10.12.2011 17:11

No poczekałem już 24h, lecz nadal to samo. Czy dalej macie z tym problem?

konto walutowe - wypłata środków

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.12.2011 15:05

Witam, konto walutowe dla Klientów Indywidualnych jest prowadzone bezpłatnie. Za wypłaty/wpłaty gotówki w kasie Bank nie pobiera prowizji. Dodam, że istnieje możliwość zamknięcia karty wydanej do rachunku poprzez złożenie dyspozycji w oddziale Banku. Natomiast w takim przypadku nie będzie możliwości wypłacenia gotówki za granicą, gdyż ING Bank Śląski działa wyłącznie na terenie Polski.

Pozdrawiam, Asia

Data zaksięgowania przelewu

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.12.2011 13:42

Witam, w przypadku zlecenia w niedzielę płatności na rachunek dla Klientów Indywidualnych lub Przedsiębiorców (małych firm) środki są udostępniane na rachunku odbiorcy w tym samym dniu. Natomiast zlecenie zostanie zaksięgowane w najbliższym dniu roboczym z datą realizacji zgodną z dyspozycją Klienta.

Dodam jednak, że na forum nie ma możliwości weryfikacji informacji na temat tej płatności. Proponuję złożyć reklamację w tej sprawie, wówczas będzie możliwe ustalenie daty, z jaką płatność została zaksięgowana na rachunku odbiorcy. Reklamację można złożyć:

  • w oddziale Banku,
  • telefonicznie pod numerem 800 163 012 / 32 357 00 62,
  • wysyłając wiadomość poprzez usługę ING BankOnLine (zakładka Wiadomości, następnie Zgłoszenie problemu).

Życzę szybkiego wyjaśnienia i pozdrawiam, Asia

2 konta Direct

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.12.2011 08:17

Witam, każdy Klient może posiadać dowolną ilość rachunków osobistych. Dodam jednak, że karta do rachunku wydawana jest obligatoryjnie. Po wygenerowaniu karty można z niej zrezygnować w oddziale Banku, wówczas prowizja nie będzie pobierana.

Pozdrawiam, Asia

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 09.12.2011 20:43

Jak można w ogóle zrobić jakiś wyciąg bez salda po każdej tranzakcji, żeby klient miał pełny przegląd  sytuacji w trakcie całego miesiąca. Karygodne żeby w banku nie było takiej funkcjonalności - proponuje mimo wszystko to NAPRAWDE dobrze przemyśleć i przedyskutować w gronie  osób decyzyjnych ING.

Pozdrawiam. 

Problem doładowanie telefonu

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 09.12.2011 19:23

Witam,

 

Dzisiaj (9.12.11) wystąpiły chwilowe problemy z doładowaniami telefonów w usłudze ING BankOnLine dla sieci Plus. Problem został zgłoszony, trwa już jego wyprowadzanie.

Szczegóły na Help Line pod numerem 32 357 00 10 / 801 601 607,  ponieważ na forum nie mamy możliwości sprawdzenia danej sytuacji indywidualnie.

 

Pozdrawia,

Karolina

 

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 09.12.2011 18:03

MrMgr napisał(a):

Marketingowa "Mowa Trawa" do laika może trafi... do mnie nie przemawia, jestem informatykiem z 15 letnim stażem.

A czego się spodziewałeś?

Z dużymi firmami nie można rozmawiać logicznie bo przecież one wszystko robią w "trosce o najwyższy standard obsłogi i wygodę klienta".

Głosować można tylko portfelem.

Dla mnie Ing od jakiegośczasu jest już drugim bankiem. Dzisiaj trzyma mnie w nim właściwie tylko bardzo dobrze umiejscowiony wpłatomat, zwłaszcza po likwidacji wpłatomatu konkurencyjnego banku.



Wpłaciłam 900zł zaksięgowało 800zł

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.12.2011 14:27

Witam, zgodnie z informacją w powyższym poście termin rozpatrzenia zgłoszenia to 7 dni roboczych(nie kalendarzowych) od dnia przyjęcia sprawy.

W celu uzyskania informacji na temat etapu, na jakim znajduje się sprawa proszę o kontakt pod numerem 800 163 012 / 32 357 00 62 (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 19:00).

Pozdrawiam, Asia

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 09.12.2011 14:09

Zgodnie z  Regulaminem świadczenia usługi ING BankOnLine użytkownicy systemu ING BankOnLine zobowiązani są do stosowania aktualnych rekomendacji Banku w zakresie bezpieczeństwa transakcji internetowych w celu ochrony przed szczególnymi zagrożeniami powodowanymi poprzez łączenie się z siecią internetową. Rekomendacje te prezentowane sąprzez Bank na stronie internetowej Banku, w części dotyczącej systemu. Informacje o kolejnych aktualizacjach tych rekomendacji są wysyłane za pośrednictwem systemu bankowości internetowej ING BankOnLine.

Wpłaciłam 900zł zaksięgowało 800zł

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.12.2011 12:28

Witam... Chciałam spytać, ponieważ 7 dni dziś mija od mojej sprawy i jeszcze nie dostałam, żadnej odpowiedzi... Kiedy moge liczyć, że ktoś da mi znać z ING?? Pozdrawiam

kody autoryzacyjne do wszystkich transakcji - APEL!

Dział: Inne

Wysłany: 09.12.2011 10:53

Miłosz_G napisał(a):

Komputer służący do korzystania z bankowości elektronicznej powinien być odpowiednio zabezpieczony przed atakami złośliwego oprogramowania - należy korzystać z aktualnego programu antywirusowego, zapory ogniowej oraz aktualizować system operacyjny. Oczywiście nie należy instalować na nim oprogramowania niewiadomego pochodzenia.

Tak jak już wspominaliśmy, wprowadzenie metody autoryzacji za pomocą kodów jednorazowych poprzedziła szczegółowa analiza zagrożeń usług bankowości internetowej, mechanizmów zabezpieczeń oraz ich odporności na te zagrożenia. Stosowana przez bank metoda autoryzacji jest stale rozwijana, a reguły systemu są dostosowywane do nowych typów zagrożeń.


Marketingowa "Mowa Trawa" do laika może trafi... do mnie nie przemawia, jestem informatykiem z 15 letnim stażem.

Po to jest zewnętrzny czynnik autoryzacji w postaci KODU SMS, by ubezpieczyć system od skompromitowanego wirusem/trojanem systemu użytkownika (przynajmniej częściowo). Nie twierdzę, że użytkownik nie powinien mieć antywirusa w systemie, ale to nie jest jego obowiązek! Jeśli nadal twierdzicie, że to obowiązek użytkownika to jest to tylko SPYCHOLOGIA STOSOWANA.

Co jeśli pomimo posiadania AV użytkownik zostanie skutecznie pozbawiony pieniędzy przez nieupoważnione działanie? Do kogo ma wysłać pozew? Do was czy do producenta AV?

MrMgr edytował(a) ten post: 09.12.2011 10:55

powiadomienia e-mail

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 09.12.2011 09:31

Witam, dziękuję za przekazane opinie. Zostaną one wzięte pod uwagę podczas kolejnych modyfikacji usług Banku.

Pozdrawiam, Asia