Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

Szybkość płatności karta VISA

Dział: Karty kredytowe

Wysłany: 10.05.2011 19:38

Witam,

Transakcje dokonane kartą są rozliczane do 8 dni kalendarzowych.

Pozdrawiam, Marcin

Przelew gotówki - brak SMS z autoryzacją?

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 19:18

Właśnie zawsze się zastanawiałem jak to jest z tą autoryzacją raz jest raz nie ma .... jak dla mnie to każdy przelew wolał bym autoryzować sms-em powyżej np. 50zł... :) ale skoro bank ma algorytm i sam lepiej wie kiedy wysłać sms-a czy nie ;) to pewnie ma jakiś sens...

w końcu 3 sesja elixir

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 19:15

Hm a dziś zrobiłem ciut wczesniej 14:10-20 i doszedł do Multi koło 18. Więc może jest jakaś godzina graniczna po której już nie wyjdzie przelew. Czy nie ma znaczenia trzeba punkt do 14:30 złożyć zlecenie.

eLokata z dzienną kapitalizacją odsetek

Dział: Lokaty

Wysłany: 10.05.2011 17:09

Iza_G napisał(a):


Witam

Uprzejmie informuję, iż Posiadacz rachunku zachowuje prawo do należnych odsetek skapitalizowanych do dnia poprzedzającego dzień takiej wypłaty zgodnie z pkt. 4 wzoru Umowy rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej eLokata na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją odsetek dla Klientów indywidualnych.

Poniżej wzmiankowany zapis :-)

 4. Środki zgromadzone na rachunku lokaty podlegają oprocentowaniu od dnia wpływu na rachunek lokaty do dnia poprzedzającego dzień zakończenia okresu umownego, z zastrzeżeniem wypłaty całości środków zgromadzonych na rachunku lokaty przed zakończeniem okresu umownego – w takim przypadku Posiadacz rachunku lokaty zachowuje prawo do odsetek naliczonych i skapitalizowanych na rachunku lokaty do dnia poprzedzającego dzień wypłaty środków z rachunku lokaty.

w końcu 3 sesja elixir

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 17:05

Ja także testowałem,ale u mnie było pozytywnie. Przelew wykonany około 14:20 z ING do Deutsche Banku. Na miejscu czyli w Deutsche Banku był tego samego dnia około 17:30 czyli ostatnią sesją przychodzącą do DB.

Przelew gotówki - brak SMS z autoryzacją?

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 14:51

Ten algorytm ma tez dziwne dziury - jakis czas temu musialem dwoma sms-ami potwierdzac przelew na wysoka kwote. Taka autoryzacja nie ma wielkiego sensu, bo to jest jeden i ten sam kanal transmisji - skoro potwierdzam sms-em, to po co potwierdzac ten sam przelew kolejnym. Rozumiem telefon z banku (stosowane przez wiele bankow na rynku, wiec nie jest to wielka inwestycja), jakas zdrapka, token, albo po prostu dodatkowe potwierdzenie haslem - mialoby to jakikolwiek sens z punktu widzenia zabezpieczen. 

Przelew z konta PayPal na konto osobiste w ING, czas oczekiwania

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 14:46

Witam,

 

Celem uzyskania informacji odnośnie realizacji transakcji poprzez system PayPal proponuje kontakt z zleceniodawcą przelewu, czyli serwisem PayPal.

 

Pozdrawiam, Aga

Aga_D edytował(a) ten post: 10.05.2011 14:47

nowa karta zbliżeniowa

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 10.05.2011 14:11

Witam,

Karta odnowiona będzie posiadała taki sam wizerunek, jaki miała karta poprzednia- wydanie nowej karty w tym przypadku jest bezpłatne. W celu uzyskania karty bez wizerunku, należy zamówić zupełnie nową kartę w usłudze internetowej ING BankOnLine lub w oddziale Banku. Po otrzymaniu nowej karty z wizerunkiem standardowym będzie należało zamknąć kartę z wizerunkiem, aby nie posiadać dwóch aktywnych kart w przypadku jeżeli będzie wykorzystywana tylko jedna z nich.

Pozdrawiam,

Kasia

Przelew gotówki - brak SMS z autoryzacją?

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 14:09

Witam,

 

Nie wszystkie transakcje dokonane w usłudze internetowej wymagają potwierdzenia kodem autoryzacyjnym. Bank dokonuje oceny ryzyka uwzględniając wiele różnych czynników i na tej podstawie mogą zostać wygenerowane kody autoryzacyjne. Może zdarzyć się sytuacja, iż transakcja nie będzie wymagała podania takiego kodu.

Serwis SMS nie jest powiązany z SMS z kodem autoryzacyjnym.

 

Pozdrawiam,

Jagoda

eLokata z dzienną kapitalizacją odsetek

Dział: Lokaty

Wysłany: 10.05.2011 12:39

Witam

Uprzejmie informuję, iż Posiadacz rachunku zachowuje prawo do należnych odsetek skapitalizowanych do dnia poprzedzającego dzień takiej wypłaty zgodnie z pkt. 4 wzoru Umowy rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej eLokata na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją odsetek dla Klientów indywidualnych. Wzór umowy dla Klienta dostępny jest w momencie przystąpienia do lokaty

w końcu 3 sesja elixir

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 10.05.2011 10:36

To i tak nie do końca to działa.
Testowałem przelew z ING o 14:15-14:20 w kwocie 100zł do Multibanku. Doszedł ale nastepnego dnia rano. A dodam ze Multibank jak i mBank ma sesje przychodzące o 15:00 i 18:00. To wsumie 0 róznicy bo wcześniej zrobiony po 11:30 też dochodził na następny dzień.

eLokata z dzienną kapitalizacją odsetek

Dział: Lokaty

Wysłany: 09.05.2011 22:16

Joanna_S napisał(a):

Witam

Uprzejmie informuję, iż w przypadku zamknięcia e-lokaty z dzienną kapitalizacją odsetek przed terminem jej zapadalności, odsetki zostają naliczone do dnia poprzedzającego jej zamknięcie.

Pozdrawiam

Joanna

 Witam,


Gdzie mozna znalezc potwierdzenie tych informacji, przegladalem regulaminy i  znalazlem "Regulamin terminowych Lokat oszczędnościowych dla posiadaczy Otwartego Konta Oszczędnościowego w złotych" ale tam jest informacja ze odsedki przepadaja. Mozna prosic o podanie gdzie mozna znalezc odpowiednie zapisy regumlaminowe?


Z gory dziekuje i pozdrawiam

Problem z płatnością kartą

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 09.05.2011 20:38

Witam!Serdeczne dzięki za wsparcie. Mam nadzieję,że odblokują.No to czekamy na szczęśliwe zakończenie sprawy.

Pozdrawiam

Beznadziejny,niepraktyczny,nieprzejrzysty interfejs

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.05.2011 16:16

taktoja napisał(a):


Co boli ? Wszystko Brak dostępu do transakcji nawet sprzed miesiąca, chyba, że w pliku, z którym nic nie można zrobić, czyli nie można powtórzyć przelewu. W opcji przelew na ZUS możliwość wpłaty tylko na ubezpieczenie społeczne, co ze zdrowotnym ? Najgorsze jest to, że kiedyś było dobrze i wszystko działało, od niedawna ktoś wprowadził te zmiany, zapewne jest to zgodne z ISO, zostało dobrze opłacone i pracował nad tym sztab wybitnych specjalistów, którzy muszą teraz oczywiście pracować nad kolejnymi zmianami. Tylko, że w międzyczasie odejdą klienci.


Historia transakcji jest dostępna po wejściu na sekcję Rachunki - po najechaniu myszką np. na nazwę rachunku, należy wybrać przycisk Historia. Z tej zakładki można także powtórzyć wysłany wcześniej przelew. Dodam, że zkładkę Historia operacji można także dodać do Ulubionych.

Tak jak napisał LuckS, w przelewie do ZUS można także wybrać Ubezpieczenie Zdrowotne.

Miłosz_G edytował(a) ten post: 09.05.2011 16:16

Nowa wersja ING BankOnLine a IE9

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 09.05.2011 16:02

Abyśmy mogli pomóc lub zgłosić błąd, prosimy o podanie opisu i konfiguracji (przeglądarka i system), z którym jest problem. Nie mamy zgłoszeń, że na linuxie (ubuntu 10 i nowe 11) FF lub Chrome nie działają poprawnie.

Bank ING w trosce o bezpieczeństwo kierowców...

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 09.05.2011 15:37

Witam,


Przerwy technologiczne prowadzone przez Bank w godzinach nocnych są zgodne z Regulaminem Banku. O planowanych przerwach Bank informuje swoich Klientów we wspomnianym Regulaminie oraz na ogólnej stronie Banku www.ingbank.pl w zakładce „Aktualności” oraz na http://media.ingbank.pl. W dniu 29/04/2011 w tej zakładce została podana informacja o planowanych przerwach w dotyczących funkcjonowania kart.


„Komunikat dla posiadaczy rachunków w złotych i walutach wymiennych”

Przerwa techniczna

66. Bank zastrzega sobie prawo dokonywania przerw technicznych, z soboty na niedzielę w godzinach od 02.00 do 06.00 oraz z niedzieli na poniedziałek w godzinach od 0.00 do 4.00. W tym czasie bankomaty ING Banku Śląskiego są nieczynne. Ponadto, w tych godzinach, użytkownicy kart: VISA, Maestro, Maestro zbliżeniowa, VISA zbliżeniowa, Debit MasterCard zbliżeniowa, Zbliżak i Maestro do rachunku w złotych i euro nie mogą:

· dokonywać płatności bezgotówkowych w punktach handlowo – usługowych,

· wypłacać gotówki z bankomatów i kas innych banków, za pomocą wymienionych kart.

Dodatkowo nie będzie możliwe złożenie dyspozycji aktywacji i nadania PIN dla wymienionych powyżej kart oraz nie będą dostępne wpłatomaty Banku.

 

Dziękuję za przesłane sugestie odnośnie powiadamiania o konserwacjach systemu w formie sms.


Pozdrawiam,

Kasia

Miłosz_G edytował(a) ten post: 09.05.2011 15:55

Kasowanie postów...

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 09.05.2011 15:25

Zgodnie z Regulaminem Forum:

10. Na Forum zabrania się (...) umieszczania komentarzy, które zawierają wulgaryzmy, (...) są bezpośrednimi atakami na innych Użytkowników".

Posty zgodne z Regulaminem nie są kasowane

Miłosz_G edytował(a) ten post: 09.05.2011 15:46

Beznadziejny,niepraktyczny,nieprzejrzysty interfejs

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 09.05.2011 15:16

Najsmieszniejsze jest to ze na forum mB jest podobnie ;). Przychodzi zmiana w interfejsie - i jest przez kilka tygodni istny atak szalu roznych konserwatystow, purystow, estetow, perfekcjonistow i innych takich tam forumowych istot. Po kilku miesiacach przychodzi kolejna zmiana i znowu jest to samo, przy czym okazuje sie ze teraz to ten poprzedni "zly" interfejs jest super a ten nowy to koszmar. Twory te wirtualne strasza strasza ale ostatecznie okazuje sie zwykle ze Ci co najmocniej krzycza to najdluzej "sie mecza". Taka jest roznica miedzy wirtualnymi krzykami a tym zeby cos realnie zrobic. 

Mi akurat interfejs nie przeszkadza - uwazam ze niczego mu nie brakuje i ze jest lepszy od poprzedniego. Nie przeszkadza mi takze dlatego ze mam kilka kont, w przeszlosci kilka juz zamknalem, i nie rozumiem przywiazania uczuciowego do tak drobnej kwestii jak interfejs uzytkownika. Wg mnie - wszystko jest pod swoimi przyciskami, bank dziala w miare szybko i stabilnie - a to ze na powitanie jest bezsensowny panel z jakimis "button"-ami? Bez jaj, to chyba zaden wielki zyciowy problem... Tym bardziej ze gdyby ustawiono na "dzien dobry" strone z rachunkiem osobistym to natychmiast kilku forumowcow molestowaloby cale forum swoimi zarzutami ze oni wola zeby inwestycje albo kredyty byly na pierwszej stronie, nie wspominajac juz o mozliwosci wlasnej konfiguracji...

Co do Twoich problemow z przelewami - u mnie na liscie wyboru sa wszystkie rodzaje przelewow zus-owych, wiec nie bardzo rozumiem o co chodzi. 

Bank ING w trosce o bezpieczeństwo kierowców...

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 09.05.2011 14:37

Btw. za pierwszym razem czekałem, za drugim sam poprosiłem o wezwanie policji. Teraz po odpowiedzi na reklamację pierwsze kroki kieruje do nazdozu bankowego, potem pewnie pofatyguję się do sądu i mediów.

anacron edytował(a) ten post: 09.05.2011 14:39

Podwójne umowy e-lokat w marcu

Dział: Lokaty

Wysłany: 09.05.2011 12:19

Witam

Dobrze, że Pan zwrócił na to uwagę. ING Bank Śląski umożliwia podgląd do umowy podpisanej przez klienta w okresie do 06.03.2011r. Dla klienta podpisującego umowę po tym terminie obowiązuje regulacja z dnia 07.03.2011. Ponadto informuję, iż umowa rachunku terminowej lokaty oszczędnościowej eLokata na 6 miesięcy z dzienną kapitalizacją nie podlega prolongacie na kolejny okres trwania umowy. Po zakończeniu trwania umowy ING Bank Śląski dla wygody bezpłatnie dokonuje przeksięgowania kapitału wraz z naliczonym zyskiem bezpłatnie na konto oszczędnościowe.

Nowy interface systemu

Dział: Inne

Wysłany: 09.05.2011 09:43

Zgadzam się z Tobą. W momencie zmiany zacząłam się gubić i mam problemy z wydrukowaniem potwierdzeń przelewów. Nie wiem jak to rozwiązać. Teraz obsługa  zajmuje mi więcej czasu i kiloka razy się zastanawiam czy dobrze klikam.

Uważam że zmiana  ta to kolejna porażka tego Banku!!!!!!

nowa karta zbliżeniowa

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 09.05.2011 08:26

A co muszę zrobić gdy chcę otrzymać kartę ze standardowym wizerunkiem? Muszę to zgłosić w banku czy przez Bank Online?

beznadzieja

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 09.05.2011 05:02

jaki bełkot, czasami się zastanawiam,czy to automaty jakieś nie odpowiadają.

Nowa wersja ING BankOnLine

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 09.05.2011 05:00

Taaaa i na MAC musze isntalować FF, bo pseudo koderzy nie wpadli na pomysł, że nie wszystcy uzywają Windowsa na swocih laptopach. Gratuluję.

anacron edytował(a) ten post: 09.05.2011 05:01

nowa karta zbliżeniowa

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 08.05.2011 23:09

Witam,

Karty z nowym terminem ważności ,wysyłane są do Klientów miesiąc przed upływem ważności karty. W związku z powyższym, nową kartę otrzyma Pan najpóźniej,dwa tygodnie przed upływem ważności starej karty,tak aby zapewnić ciągłoć korzystania z karty.Jak Pan słusznie zauważył ,otrzyma Pan nową kartę MasterCard Debit z tym samym wizerunkiem, jaki posiada Pan na obecnej karcie Mestro.

Pozdrawiam