Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

rachunek walutowy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 17.08.2011 10:47

Witam!

Czy w oddziale banku można wypłacać i wpłacać na racunek walutowy gotówkę w obcej walucie?


Pozdrawiam

emiwen edytował(a) ten post: 17.08.2011 18:21

Sidoma a Limit Stop LOSS

Dział: Inwestycje giełdowe

Wysłany: 17.08.2011 10:26

Witam

Aby wysłać zlecenie stop loss, należy wykorzystać zlecenie sprzedaży. Dla akcji zakupionych np. po 20zł, parametry zlecenia stop loss na poziomie 18zł są następujące (zakładając, ze bieżący kurs jest wyższy niż 18 zł):

Kierunek: Sprzedaż

Limit: PKC

Stop: 18


 

Sidoma i Android

Dział: Inwestycje giełdowe

Wysłany: 17.08.2011 10:21

Cały czas będzie możliwość działania przez Sidomę, która zostanie odpowiednio zmodyfikowana pod kątem zmian, jakie wprowadzi nowy system giełdowy

Propozycje Produktów

Dział: bankujesz-zyskujesz

Wysłany: 16.08.2011 22:44

Nowy zapach dla mężczyzn 

  Hugo Boss - Just Different   

Bardzo ładny i myśle, że byłby popularny.

Zapach dla kobiet

Chanel -  Mademoiselle


Poza DKNY Delicious, przydałby się jakieś inne atrakcyje zapachy w ofercie banku. Np. Te powyżej. 

Lokaty Ekstra Premia

Dział: Lokaty

Wysłany: 16.08.2011 21:31

Laura51 napisał(a):

A dlaczegóż to lokat Ekstra Premia nie można zakładać w systemie ING BankOnLine? :( :( :(

Już prawie przed pół rokiem o to pytałam. Post do dziś jest bez odpowiedzi.

Laura51 edytował(a) ten post: 16.08.2011 21:33

serwis ing online - skopiowanie numeru rachunku

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 16.08.2011 19:16

Witam,

 

Numer rachunku w systemie ING BankOnLine można skopiować m.in. z wyciągu w PDF ( ikona Historia, lewe menu Wyciągi ) lub z potwierdzenia transakcji ( Historia/ Historia operacji i po wskazaniu kursorem myszy na daną transakcję : Potwierdzenie).

 

Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne.

 

Pozdrawiam,

Gosia

Gosia_S edytował(a) ten post: 16.08.2011 19:16

Kradzież pieniędzy z konta przez ING

Dział: Rachunki Firmowe

Wysłany: 16.08.2011 18:57

Witam,

 

 

Uprzejmie proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź na zgłoszoną reklamację.

 

Dodam, że status reklamacji może Pan sprawdzić kontaktując się z numerem dedykowanej Infolinii: 800 163 012 / 32 3570062 lub wysyłając wiadomość poprzez ING BankOnLine.

 

 Pozdrawiam

Gosia

SMSy odnośnie nie mojego konta :-)

Dział: Serwis SMS

Wysłany: 16.08.2011 18:39

Witam,

 

 

Uprzejmie informuję, że w Pana sytuacji, konieczna jest wizyta we wskazanym oddziale.

 Za powstałe niedogodności przepraszam w imieniu Banku.

 

Pozdrawiam,

Gosia

Gosia_S edytował(a) ten post: 16.08.2011 18:40

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 16.08.2011 18:30

Konia z rzędem temu specjaliście z banku który powie czy pola 12, 13 i 14 wymagają wpisania hasła? I co z polami powyżej 20?

rozki.net/obrazki/ing_logowanie.jpg

Dla ułatwienia - Opera na Linuxie :)

Przelew PLN z konta walutowego

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 16.08.2011 18:29

Jagoda_T napisał(a):

Dodam, iż jest możliwość przewalutowania środków z konta walutowego na OKO prowadzone w PLN, a następnie z tego konta OKO można zrealizować przelew na rachunek w innym Banku w Polsce, którego jest Pan właścicielem.

Jak to zrobić? Nie widzę takiej opcji w ING Bank Online, ani w przelewach własnych, ani w przelewach walutowych.

Blokada na Rachunku

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 16.08.2011 15:16

Witam!

 

W przypadku blokady na rachunku, Klient może korzystać z kwoty wolnej od zajęć. Wszelkie środki przewyższające wskazaną kwotę wolną są przeznaczane na realizację zajęcia. W celu uzyskania informacji na temat Pana zajęcia proponuję kontakt z oddziałem Banku, gdzie specjalista sprawdzi te dane.

 

Pozdrawiam,

Jagoda

Przelew PLN z konta walutowego

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 16.08.2011 15:13

Witam!

 

Celem dokonania przelewu w PLN z konta walutowego jest taka możliwość w usłudze INGBankOnLine wybierając zakładkę Przelew walutowy. Wówczas należy podać numer rachunku odbiorcy w formacie IBAN oraz SWIFT Banku odbiorcy. Niestety nie ma możliwości zrealizowania przelewu z konta walutowego tak jak z konta prowadzonego w PLN. Dodam, iż jest możliwość przewalutowania środków z konta walutowego na OKO prowadzone w PLN, a następnie z tego konta OKO można zrealizować przelew na rachunek w innym Banku w Polsce, którego jest Pan właścicielem.

 

Pozdrawiam,

Jagoda

Blokada na rachunku

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 16.08.2011 15:02

Witam!

 

W przypadku dokonania transakcji kartą środki w pierwszej kolejności są blokowane na rachunku. W momencie błędnie dokonanej transakcji blokada taka zostanie zdjęta a saldo dostępne zwiększy się o taką kwotę w ciągu kilku najbliższych dni (maksymalnie 8 dni kalendarzowych).

 

Pozdrawiam,

Jagoda

Infolinia

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 16.08.2011 14:36

Witam

W przypadku infolinii Halo Śląski serwis automatyczny jest dostępny 24h, natomiast serws operatorski dostępny jest w dni robocze od 7:30 do 21:00, a w soboty od 8:00 do 15:00.

Dodam również, iż całą dobę czynna jest infolinia Obsługi kart płatniczych oraz Techniczne wsparcie bankowości elektronicznej.

Pozdrawiam

Agnieszka

Problem z wydrukiem potwierdzeń przelewów

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 16.08.2011 11:40

Andrzeju, nie posłużę profesjonalną radą, bo nie miałam takiego problemu, ale tak sobie myślę...

Czy próbowałeś może najpierw generować sobie takie potwierdzenie w PDF i zapisywać na dysku, a później zwyczajnie wydrukować? Do tego z pewnością nie potrzeba jakichś specjalnych ustawień.

Mam nadzieję, że to da radę.

Lwica989 edytował(a) ten post: 16.08.2011 11:41

Kradzież pieniędzy z konta przez ING

Dział: Rachunki Firmowe

Wysłany: 16.08.2011 09:56

Witam.reklamacja została załatwiona pozytywnie,nie mogło byc inaczej.Ale...zadzwoniła pani z działu reklamcji i poinformowała mnie o tym,no dobrze,ale na moje pytanie w jaki sposób moglo dojść do takiej sytuacji nie potrafila odpowiedzieć.I tutaj moje nastepne pytanie,mianowicie;giną pieniadze,teraz w kwocie 240 moze innym razem w kwocie 24000,zależy od firmy i stanu konta,i nikt nie wie jak do tego doszło?!A jesli ktos ma na koncie dużą sume to nawet nie zauważy małego ubytku.Ile takich sytuacji może teoretycznie sie zdażać?Zapewne bardzo wiele.I nikt tego nie monitoruje,nikt nie wie jak to sie dzieje?Nie ma odpowiedzialnego za to pracownika?Złożyłem odwołanie od reklamacji w celu wyjaśnienia kwestii technicznej.jak to się stalo,czy zawinił czynnik ludzki czy system,za który tez przeciez ktos odpowiada.Poczekam,zobacze odpowiedż.

Wpłatomat w Krakowie na Czyżynach kradnie pieniądze

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 16.08.2011 09:33

Dziękujemy za informacje :)

przelew z angli do polski

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 16.08.2011 08:38

Witam!

 

W przypadku przelewu w GBP na rachunek prowadzony w ING Banku Śląskim w PLN, środki zostaną przewalutowane po kursie ING Banku Śląskiego w dniu księgowania środków na rachunku.

 

Pozdrawiam,

Jagoda

pełnomocnik konta direct może otrzymać w banku nowy kod autoryzacyjny?

Dział: Nowy użytkownik

Wysłany: 16.08.2011 06:02

Witam

Jednorazowy Kod Aktywacyjny powinna odebrać w Oddziale Banku osoba, która jest właścicielem identyfikatora użytkownika do systemu ING BankOnLine.

Pozdrawiam

Daniel

SMSy odnośnie nie mojego konta :-)

Dział: Serwis SMS

Wysłany: 15.08.2011 16:36

Okazuje się jednak, że oddział w Tarnobrzegu nie może zmienić mi rachunku prowizyjnego, odesłali mnie do Rzeszowa... Jechać 80 km tylko po to, żeby dostawać SMSy o stanie MOJEGO konta, zamiast konta do którego jestem upoważniony - SKANDAL!!!

Proszę, napiszcie mi, że jest inna możliwość. Nie wierzę, żeby do takiej pierdoły konieczna była moja osobista wizyta w oddziale regionalnym...

Infolinia

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 15.08.2011 00:24

na stronie banku jest info o godzinach dostępności serwisu: ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-elektroniczna/halo-slaski#tab=1 

Ale rzeczywiście mogłaby być jakaś informacja o tym, że infolinia już jest nieczynna na początku, bo jeśli dzwonię to nie mam internetu żeby sprawdzić godziny kiedy jest dostępna ... a jeśli chodzi o kasę to raczej nie dla banku to idzie

Zaświadczenie ZUS

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 15.08.2011 00:05

Zaświadczenie z ZUS-u jest ważne 1 m-c od daty wystawienia. Rozumiem, że chodzi o zaświadczenie  w związku z prowadzoną firmą (dział. gosp.) ?

Z tego co się orientuję, to sprawdzane są płatności do ZUS i US za ostatnie 6 m-cy, jeśli sprawdzane są na podstawie wyciągów z konta. Ale działalność musi być prowadzona od co najmniej 12 m-cy. Pozdrawiam

Karta pytanie

Dział: Inne

Wysłany: 14.08.2011 15:41

Witam

Karta zostanie dostarczona maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania umowy dostarczonej przez kuriera do Banku. Przesyłka z kartą jest wysyłana listem zwykłym na wskazany adres korespondencyjny.

Pozdrawiam

Darek

Darek_N edytował(a) ten post: 14.08.2011 15:42

Trwałość Moich Kart ING

Dział: Inne

Wysłany: 13.08.2011 18:57

Witam

Zapewniam Panią ,iż zarówno  karty standardowe jak i karty z własnym wizerunkiem oferowane  przez Bank są wysokiej jakości .

Monia

Monia_P edytował(a) ten post: 13.08.2011 21:47

Trwałość Moich Kart ING

Dział: Inne

Wysłany: 13.08.2011 16:25

Fakt, nie doprecyzowałam.

Chodzi mi o stronę techniczną - czy takie karty nie zużywają się szybciej? Ponoć należą do najczęściej reklamowanych ze względu na to, że chip szybciej się "wyciera".