Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

historia transakcji

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 16.11.2011 00:59

trzeba było mysłeć przed a nie po ;) jest zaksięgowane, zapisane, nie usuwalne :)

KOD AUTORYZACYJNY!

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 16.11.2011 00:58

próbuj, może system za któryms razem nie zechce kodu :D i wyśle bez smsowego potwierdzenia ;]

BANKUJESZ-KUPUJESZ

Dział: bankujesz-zyskujesz

Wysłany: 16.11.2011 00:53

masz racje :D

Propozycje Produktów

Dział: bankujesz-zyskujesz

Wysłany: 16.11.2011 00:52

zdecydowanie artykuły/ kosmetyki do samochodu... i to nie jakies najtańsze marketowe, tylko exclusive... typu wosk collinite itd.... wtedy porozmawiamy.

likwidacja placówek

Dział: Inne

Wysłany: 16.11.2011 00:50

za wpłate w banku (okienku) płacisz.... mówie tu o kontach direct... więc jak najbardziej trzeba zacząć korzystać z wpłatomatów ;)

Opłata dystrybucyjna TFI on-line

Dział: Produkty inwestycyjne

Wysłany: 16.11.2011 00:45

Agnieszka_M napisał(a):

Witam

Dziękuję za uwagi. Przeanalizujemy tą sprawę.

Pozdrawiam

Agnieszka_M

 

i jakie wnioski ??? także kupiłem u Was jednostki ING i co ? patrze?? najwyzsza chyba z możliwych marż została mi policzona... w dodatku Wasze fundusze nie przędą najlepiej... nie rozumiem takiej polityki banku.

Uwaga na wadliwy wpłatomat ING w Warszawie!

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 16.11.2011 00:40

No to trzeba było powiedzieć/napisać, że z powodu braku karty bede ponosił koszta, które bede  chciał potem otrzymac spowrotem od banku... myśle że szybko by załatwili...

co lepsze lokata czy oko

Dział: Lokaty

Wysłany: 16.11.2011 00:30

niestety, ale ING upadło, jeśli chodzi o oprocentowanie oszczedności, dopóki były lokaty z kapitalizacją 1-dniową, jeszcze jakoś to wyglądało... a teraz??? marne 5% ( jeszcze podatek tzreba oddac do SP)... dlatego zabrałem całą kase i poszedłem do konkurencji, tam mam dzienną kapitalizację, stały dostęp do pieniędzy bez utraty odsetek... i licząc z belką (dla porównania z Waszym oprocentowaniem) dostaje 7% bez łaski... tak samo zrobiło wielu moich znajomych w ING... skończyły się dobre oprocentowania- skończyła się współpraca. A szkoda.


Pozdrawiam.

uciekinier edytował(a) ten post: 16.11.2011 00:31

Pytanie o zamknięcie konta

Dział: OKO

Wysłany: 15.11.2011 21:09

"za granic¹ przez polsk¹ placówkê dyplomatyczn¹, konsularn¹ lub notariusza kraju, z którym

Rzeczpospolita Polska podpisa³a umowê o pomocy prawnej w sprawach cywilnych lub

potwierdzona urzêdowo lub notarialnie wraz z do³¹czon¹ apostille w rozumieniu Konwencji."


Czyli Jesli mieszkam za granica to musze szukac jakiegos specjalnego notariusza? gdzie moge sprawdzic z kim Polska ma podpisana umowe? 


Pytanie o zamknięcie konta

Dział: OKO

Wysłany: 15.11.2011 19:53

Witam,

Rozwiązanie umowy o prowadzenie rachunku może zostać nadesłane korespondencyjnie. Warunki określone są w regulaminie www.ingbank.pl/_fileserver/item/1000447 § 36 pkt 2.

Pozdrawiam

Ewa

Przelew z Holandii

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.11.2011 19:52

Witam,

Aby wysłać przelew z zagranicy na rachunek prowadzony w ING Banku Śląskim należy podać kod SWIFT- BIC oraz numer rachunku w formacie IBAN. Kod SWIFT-BIC ING Banku Śląskiego S.A. jest następujący: INGB PL PW. Numer IBAN, tworzy się poprzez dodanie skrótu PL, przed pełnym 26-cyfrowym numerem rachunku. ING Bank Śląski nie pobiera opłat za otrzymanie przelewu zagranicznego. Pokrycie kosztów banków pośredniczących zależne jest od opcji kosztowej jaką wybierze nadawca przelewu. Informacje o kosztach nadania takiego przelewu nadawca może uzyskać w swoim banku.

Pozdrawiam

Ewa

Weryfikacja karty MasterCard z PayPal

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 15.11.2011 19:51

Witam,

W takiej sytuacji proszę skontaktować się z obsługą kart płatniczych pod numerem 32 357 00 12. Po zweryfikowaniu w systemie Specjalista będzie mógł udzielić informacji o przyczynie zaistniałej sytuacji.

Pozdrawiam

Ewa

Historia rachunku

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.11.2011 17:17

Saldo w historii operacji miałem w PKO i obecnie w ING, BARDZO mi go brakuje. Poważnie zastanawiam się nad powrotem do PKO. ING online prezentuje się przy iPKO jakoś cieniutko...

Wygląd historii operacji

Dział: Nowy użytkownik

Wysłany: 15.11.2011 17:05

Dołączam się do wcześniejszych sugestii odnośnie dodania salda w historii operacji.

Jest to opcja której tu BARDZO brakuje :(

Pytanie o zamknięcie konta

Dział: OKO

Wysłany: 15.11.2011 16:33

Gosia_S napisał(a):

Witam,


W sytuacji, gdy posiada Pan tylko OKO w naszym Banku, zamknięcie tego rachunku możliwe jest jedynie w oddziale Banku z obsługą kasową.


Pozdrawiam,

Gosia


Mam ten sam problem ale nie mieszkam w Polsce i nie wiem kiedy bede miala mozliwosc isc do kasy banku. Co w takim przypadku zrobic ?   nie mam numeru konta, loginu i hasla - minelo jusz pare lat odkiedy ostatni raz uzylam tego konta. 

Pytanie o zamknięcie konta

Dział: OKO

Wysłany: 15.11.2011 15:45

Witam,

 

W sytuacji, gdy posiada Pan tylko OKO w naszym Banku, zamknięcie tego rachunku możliwe jest jedynie w oddziale Banku z obsługą kasową.

 

Pozdrawiam,

Gosia

 

problem z logowaniem

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 15.11.2011 14:56

Witam,  

Podsumowując temat i aby rozwiać wszelkie wątpliwości - do obsługi ING BankOnLine zalecamy następujące systemy i przeglądarki:

Platforma: MS Vista:

- MS Internet Explorer 7 i 8

- Firefox 3.6 lub wyższa

Platforma: MS Windows XP

- MS Internet Explorer 7 i 8

- Firefox 3.6 lub wyższa

 ING BankOnLine jest również dostępny na systemach operacyjnych Mac OS i Linux dla popularnych przeglądarek (np. Mozilla Firefox, Google Chrome).

Zachęcam do zapoznania się z wymaganiami technicznymi usługi internetowej.

 

Pozdrawiam,

Gosia

 

banki za granicą

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 15.11.2011 14:03

Wiatm

ING Bank Śląski jest członkiem Grupy ING, ale działa wyłącznie na terenie Polski, dlatego nie możemy udzielić odpowiedzi.

pozdrawiam

problem z logowaniem

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 15.11.2011 13:07

zrobilem wg zaleceń i okazało się, ze zupelnie inaczej ta strona działa i to nie tylko ta, bo wiele innych tak samo. Czyli proste rozwiązanie, przeglądarka Aurora nie dziala na wszystkich stronach sa zatem klopoty z nią. Teraz zainstalowalem sobie Firefox 8 i jest wszystko ok

problem z logowaniem

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 15.11.2011 12:21
Andrew64 napisał(a):

Witam,


Mam tak samo problem z logowaniem, korzystam z Windows 7 i przeglądrki Aurory (firefox 8). Z wieloma stronami nie mamżadnego problemu, natomiast tu wydaje mi się, ze sa trudności z logowaniem się, nie mialem tego do tej pory. Rozumiem, ze to jest szyfrowane połączenie, ale chyba nie az takie, zeby nie można bylo sie  swobodnie zalogować.

To mam od nie tak dawna temu, a mialem calkiem ok.

Czy ktos jest mi w stanie pomóc na tyle? Czy raczej do pomocy techniczej musze dzwonić

Aurora 8? A dlaczego nie wersja oficjalna FF? Aurora jest wersją testową, udostępnioną po wcześniejszych testach w wersji Nightly. A od jakiegoś czasu dostępne jest oficjalne wydanie FireFoxa w wersji 8.0.


robertnik napisał(a):

[...] Bo jeśli wystarczy wpisać 5 razy cudzy 4 cyfrowy identyfikator, to...

Do ustanej śmierci będę ganiał po bankach, bo jakiś geniusz gdzieś w sieci siedzi i wpisuje czyjeś powtarzam 4 cyfrowe kody. To może być czyjeś hobby.[...]

 


Jeżeli wpisujesz jako identyfikator same 4 cyfry, to nie miej pretensji do Banku, że nie możesz się zalogować... Identyfikator ZAWSZE ma 6 liter i 4 cyfry- sprawdź na umowie...

problem z logowaniem

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 15.11.2011 10:58

Witam,


Mam tak samo problem z logowaniem, korzystam z Windows 7 i przeglądrki Aurory (firefox 8). Z wieloma stronami nie mamżadnego problemu, natomiast tu wydaje mi się, ze sa trudności z logowaniem się, nie mialem tego do tej pory. Rozumiem, ze to jest szyfrowane połączenie, ale chyba nie az takie, zeby nie można bylo sie  swobodnie zalogować.

To mam od nie tak dawna temu, a mialem calkiem ok.

Czy ktos jest mi w stanie pomóc na tyle? Czy raczej do pomocy techniczej musze dzwonić

Konto Direct z MasterCard, a PAYPAL

Dział: Rachunki Firmowe

Wysłany: 14.11.2011 19:51

Witam,

Funkcjonalność kart płatniczych do kont firmowych nie pozwala na dokonywanie transakcji internetowych. Dokonywanie transakcji internetowych możliwe jest dzięki Karcie Kredytowej dla Przedsiębiorcy www.ingbank.pl/male-firmy/karty/kredytowa-visa#tab=1  oraz Karcie Wirtualnej ING Visa www.ingbank.pl/male-firmy/karty/karta-wirtualna-ing-visa#tab=1 .

Pozdrawiam

Ewa

KOD AUTORYZACYJNY!

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 14.11.2011 18:38

Witam,

 

W takim przypadku zaleca się sprawdzić miejsce w skrzynce odbiorczej telefonu następnie go wyłączyć i włączyć. Jeśli problem się powtórzy należy skontaktować się z obsługą systemu pod numerem 32 357 00 10 lub 801 601 607.

 

Pozdrawiam

Ewa

Przelewy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.11.2011 18:36

Witam,

 

Zgadza się sesje przychodzące w ING Banku Śląskim realizowane są o godzinie 11:00, 15:00 i 17:30 w dni robocze. Godzina księgowania środków na rachunku, uzależniona jest od terminu/godziny, w jakim bank nadający przelew udostępni środki dla Krajowej Izby Rozliczeń oraz od terminu/godziny w jakim środki zostaną udostępnione przez KIR do odbioru sesją elixir przez ING Bank Śląski. W przypadku nie otrzymania środków należy skontaktować się z nadawcą przelewu.     

Pozdrawiam

Ewa

Przelewy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.11.2011 18:13

a ja dostałem dziś odpowiedz ze przelewy w ING ksiegowane są o:

11:00
15:00
17:30

czyli jeśli przelew został wysłany 09.11.2011

a do dziś  czyli 14.11.2011 go nie ma

to coś jest nie tak ????