Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

Karta do nowego konta

Dział: Inne

Wysłany: 26.11.2011 13:11

Karolina_O napisał(a):

Chcąc dokonać zmiany wizerunku karty należy wybrać opcje Karty, następnie po najechaniu kursorem na wybraną kartę pojawi się opcja „Zmiana wizerunku karty”. Opcja ta będzie dostępna po dokonaniu aktywacji zamówionej karty MasterCard. Po otrzymaniu i aktywowaniu karty z wizerunkiem, ta obecnie posiadana automatycznie stanie się nieaktywna.


Pozdrawiam,

Karolina

 Sęk w tym, że nie ma opcji "Zmiana wizerunku karty". Konto otworzyłem wczoraj i teraz nie wiem, czy przyjdzie do mnie jakaś karta (chyba z losowo wybranym szablonem/wizerunkiem, bo niby to ja teraz w systemie ING BankOnLine miałem to zrobić), czy może mam ją teraz zamówić? A jeśli mam ją teraz zamówić, to dlaczego nie mogę wybrać karty MasterCard, tylko VISA?

Karta do nowego konta

Dział: Inne

Wysłany: 26.11.2011 13:06

Opisana opcja w usłudze ING BankOnLine dotyczy zamówienia nowej karty płatniczej.

Chcąc dokonać zmiany wizerunku karty należy wybrać opcje Karty, następnie po najechaniu kursorem na wybraną kartę pojawi się opcja „Zmiana wizerunku karty”. Opcja ta będzie dostępna po dokonaniu aktywacji zamówionej karty MasterCard. Po otrzymaniu i aktywowaniu karty z wizerunkiem, ta obecnie posiadana automatycznie stanie się nieaktywna.

 

Pozdrawiam,

Karolina

wcześniejsza spłata pożyczki hipotecznej

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 26.11.2011 11:14

Dziękuje serdecznie za informacje

wcześniejsza spłata pożyczki hipotecznej

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 26.11.2011 09:21

Witam,

Po całkowitej spłacie kredytu Bank wystawi zwolnienie zabezpieczeń kredytu ( zgodę Banku na wykreślenie hipoteki ) w terminie do 14 dni roboczych. Dokument wydawany jest bezpłatnie.

Dodatkowo, Bank może wystawić zaświadczenie potwierdzające całkowitą spłatę kredytu, ze szczegółową informacją na temat terminu i kwoty całkowitej spłaty, w terminie do 7 dni roboczych od dokonania spłaty kredytu.

Koszt dokumentu to 20 złotych. Jeżeli zostanie wystawiony po sześciu miesiącach od dokonania spłaty, koszt wyniesie 30 złotych.

Pozdrawiam,

Karolina

 

Wpłatomat Gliwice zniszczył banknot

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 26.11.2011 05:36

Witam

W tej sytuacji jak najbardziej należało zgłosić reklamację. Reklamacja zostanie rozpatrzona do 7 dni roboczych. Dodam, że sytyacje takie są wnikliwie weryfikowane a w przypadku pozytywnego rozparzenia, reklamowana kwota zostaje zaksięgowana na rachunku.

Pozdrawiam

Joanna

Joanna_S edytował(a) ten post: 26.11.2011 05:37

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 18:47

wojciech napisał(a):

@BanditS

patrz, w nowych wydania Fx jest dokładnie to samo :p

 

Prawie zawsze używam najnowszej wersji FF i nie wysypało mi się jeszcze nic dziwnym trafem... Czego nie mogę powiedzieć o Chromie, którego osobiście lubię nawet bardziej, ale przez te ciągłe problemy z różnymi stronami poszedł na dalszy plan...

Problem z logowaniem...

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 25.11.2011 18:34

Witam,

Jeśli hasło zostanie pięciokrotnie błędnie wpisane, to dostęp do systemu jest blokowany. Wówczas należy odebrać nowy Jednorazowy Kod Aktywacyjny w oddziale Banku wraz z opiekunem prawnym ( np. rodzicem).  

Pozdrawiam

Gosia

 

 

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 18:21

@BanditS

patrz, w nowych wydania Fx jest dokładnie to samo :p

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 18:19

Chrome nie jest polecany z prostego względu- co chwile grzebią w jego silniku i coś mieszają... W jednej wersji strony działają normalnie, w drugiej- niby nowszej już nie. Na to Bank nic Ci nie poradzi. Jeżeli działa Ci system normalnie, to się ciesz, jeżeli nie- zmień przeglądarkę, bo innej rady na to nie ma.

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 16:45

@mateuszkk -- wyłącz adblocka i zacznie działać ;)

@Karolina_O -- uhm, jak już rozdrabniamy się na wersję, to pomijają Państwo Chrome 15, który jest zaraz za Firefoksem 8; jeżeli nawet bierzemy grupy przeglądarek, to MSIE (całościowo!) ma niecałe 24% a Chrome już ponad 18%... biorąc jeszcze pod uwagę, że polecane wersje IE stanowią raptem ~80% całości, to wychodzi w ujęciu ogólnym, że wspierane IE ma około 19%...

wojciech edytował(a) ten post: 25.11.2011 16:49

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 15:36

Do prawidłowej obsługi ING BankOnLine Bank rekomenduje korzystanie z przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji 8, 9 bądź z przeglądarki Mozilla Firefox.

Usługa jest również dostępna dla przeglądarki Google Chrome jednakże na systemach operacyjnych Mac OS i Linux.

Zachęcam do telefonicznego kontaktu z Help Line pod numerem 32 357 00 10 / 801 601 607 gdzie Specjalista udzieli informacji na temat ustawień przeglądarki, lub innych informacji technicznych pozwalających na sprawne funkcjonowanie usługi.

 

Pozdrawiam,

Karolina

 

 

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 13:42

Niestety po "modernizacji" nie wyświetlają się listy rozwijane przy wyborze rachunku do przelewów. Problem dot.  przeglądarki CHROME


Mateusz

nowy oddział Jarosław

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 25.11.2011 12:28

Witam,

 

Bank w dalszym ciągu nie planuje otwarcia oddziału w Jarosławiu. Jednak dziękuję za sugestie, jeżeli w temacie będą miały nastąpić zmiany, weźmiemy je pod uwagę.

 

Pozdrawiam,

Karolina

nowy oddział Jarosław

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 25.11.2011 10:16

Podbijam temat. Taka placówka bardzo by się przydał w Jarosławiu. 

Przewalutowanie - kurs negocjowany

Dział: Inne

Wysłany: 25.11.2011 09:24

Podpisanie umowy o korzystanie z usługi kursu negocjowanego możliwe jest jedynie w oddziale Banku. Dyspozycja wymaga zachowania formy pisemnej.

 

Pozdrawiam,

Karolina

Przewalutowanie - kurs negocjowany

Dział: Inne

Wysłany: 24.11.2011 23:33

Dziekuje za odpowiedz. Czy istnieje jakakolwiek mozliwosc "podpisania" owej umowy na odleglosc, tj. po uwierzytelnieniu sie w bankowosci internetowej jako wlasciel konta, tak jak ma to miejsce w przypadku otwierania rachunku ROR w EUR?

Zalezy mi na skorzystaniu z tej uslugi przy obecnym kursie EUR, a w Polsce bede dopiero za kilka tygodni.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

ING Bank online na Androida i iOs

Dział: Inne

Wysłany: 24.11.2011 20:27

Witam,

Problem związany z możliwością wprowadzenia dwóch znaków w polu hasła dostępu jest związany ze stosowaną przeglądarką Opera. Sugeruję zastosować przeglądarkę Mozilla Firefox dla systemu operacyjnego Android. Natomiast kwestia przeglądania strony Banku po wylogowaniu korzystając z klawisza wstecz, jest związana z ustawieniami przeglądarki Opera Mini oraz systemu.

Pozdrawiam

Gosia

 

 

Gosia_S edytował(a) ten post: 24.11.2011 20:30

Bankomaty ING POI dla Automapy

Dział: Oddziały Bankomaty Wpłatomaty

Wysłany: 24.11.2011 13:55

Witam,

Bank nie udostępnia tego rodzaju informacji.

Pozdrawiam, Iwona_S

Iwona_S edytował(a) ten post: 24.11.2011 13:55

ING Bank online na Androida i iOs

Dział: Inne

Wysłany: 24.11.2011 12:51

dotyczy wersji: lajt.ingbank.pl/ system: Android 2.2.3, Przeglądarka: Opera Mini

1. Dlaczego podczas wpisywania hasła mogę wpisać w pole więcej niż jeden znak, powinno od razu przeskakiwać w następne pole?

2. Dlaczego historia nie jest blokowana/kasowana? Po wylogowaniu i kliknięciu na wstecz w przeglądarce mogę przeglądać ostatnio otwierane strony. Powinno przenieść mnie od razu do strony logowania.

Pawel_K edytował(a) ten post: 24.11.2011 12:56

Kto odpowiada za płatności zbliżeniowe i o wyższych sumach?

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 24.11.2011 08:59

Witam,

Do momentu zgłoszenia zagubienia/utraty karty za transakcje do kwoty 150 euro odpowiada ubezpieczyciel. Oczywiście po zgłoszeniu zagubienia karty i jej zablokowania nie ma możliwości już z niej korzystania i transakcje nie będą realizowane. W tej sytuacji najważniejszy jest fakt zgłoszenia w Banku utraty karty.

Pozdrawiam, Iwona_S

Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 24.11.2011 08:48

Witam,

Niestety Forum nie jest kanałem szyfrowanym i trudno się odnieść bezpośrednio do Twojego przypadku. Sugeruję drążyć temat i złożyć kolejną reklamację.

Pozdrawiam, Iwona_S

Punkty na powitanie...

Dział: bankujesz-zyskujesz

Wysłany: 24.11.2011 08:41

Witam,

Pełny regulamin promocji dostępny jest na stronie internetowej: http://www.ingbank.pl/indywidualni/dzien-dobry

Pozdrawiam, Iwona_S

Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 24.11.2011 08:36

Witam

Wszystkie wymienione przez Panią czynności zostały wykonane. Beskutecznie niestety.

Wcześniejsza spłata kredytu hipotecznego

Dział: Kredyt hipoteczny

Wysłany: 24.11.2011 08:32

Witam,

Sugeruję Ci w pierwszej kolejności kontakt z Infolinią banku pod numerem 32 357 00 57. Natomiast z pewnością konieczne będzie również złożenie reklamacji w tej sprawie. Poprzez Infolinię pod nr tel.: 323570062/800163012, pisemnie w oddziale Banku lub elektronicznie poprzez usługę ING BankOnLine, czy też formularz dostępny na stronie internetowej http://www.ingbank.pl/kontakt".

Pozdrawiam, Iwona_S

System ING BankOnLine - sugestie oraz uwagi

Dział: Inne

Wysłany: 24.11.2011 08:29

Witam,

Prace modernizacyjne usługi ING BankOnLine dotyczyły wprowadzenia nowych funkcjonalności:

- udostępnienie nowej platformy do obsługi funduszy inwestycyjnych

- wprowadzenie zmian związanych z ustawą o kredycie konsumenckim

- zmiana obsługi zleceń walutowych w ING BankOnLine

- dodanie pola 'Tytuł płatności' na formatce Przelew własny w PLN

Szczegółowe informacje Klienci otrzymali poprzez pocztę usługi ING BankOnLine. Natomiast w wyniku przeprowadzanych modyfikacji, dostęp do usługi był ograniczony.

Pozdrawiam, Iwona_S