Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

Limit zadłużenia - stałe dochody

Dział: Limit zadłużenia

Wysłany: 16.09.2011 00:14

Dziękuję za szybką odpowiedź

Mam kilka dodatkowych pytań:

1) Czy źrodło wpłaty jest ważne ? Czy może być to tzw. przelew własny - tzw wpłatomat lub w placówce banku ? Jeżeli nie to jakie źrodła są dopuszczone dla systemu - czy np. paypal jest źrodłem akceptowalnym przez system wpłat ? Czy też wpłata musi być konkretnie powiązana z instytucją lub zakładem pracy ?

2) Okres miesiąca jest liczony od ostatniej wpłaty ? czy jest to konkretnie od pierwszego dnia danego miesiąca ?

3) Jak dobrze zrozumiałem odestki oraz opłaty za prowadzenie konta będą pobrane automatycznie - czyli to co pozostanie (po pobraniu opłat) na koncie nadal może być użyte (w celach płatności lub przelewów) czy też bank traktuje to już jako początek całkowitej spłaty limitu zadłużenia i każde środki wpływające na konto są blokowane aż do całkowitej spłaty zadłużenia ?

Robot_J edytował(a) ten post: 16.09.2011 00:15

Transakcje dokonane zamkniętą kartą płatniczą

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 15.09.2011 21:10

Witam,

"W sytuacji, gdy Karta nie zostanie zwrócona, Posiadacza rachunku obciążają
wszystkie Transakcje dokonane Kartą także po utracie ważności Karty lub zamknięciu Rachunku karty, za wyjątkiem
przypadku, gdy został w Banku zgłoszony fakt utraty Karty."


Ogólne warunki wydawania i użytkowania kart kredytowych ING Banku Śląskiego S.A

Rozdział 3, § 11, punkt 3

Pozdrawiam, Marcin

marcze edytował(a) ten post: 15.09.2011 21:11

Zaświadczenie o zamiarze przedłużenia umowy o pracę

Dział: Pożyczka gotówkowa

Wysłany: 15.09.2011 16:43

Witam!

 

W ramach oferty pożyczki ING Banku Śląskiego nie ma możliwości przedstawienia takiego zaświadczenia. Umowa pożyczki powinna skończyć się dokładnie miesiąc wcześniej niż Pana umowa o pracę. Zapraszam do złożenia wniosku po przedłużeniu umowy o pracę.

 

Pozdrawiam!

Konto walutowe w euro

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.09.2011 16:39

Możesz założyć ROR w EUR, prowadzony bezpłatnie. Wówczas w oddziale będziesz mogła wypłacać z niego EUR. Jeśli chcesz do niego kartę bankomatową możesz założyć taki rachunek przez ING BankOnLine, wybierając Rachunki-->Nowy rachunek-Klient indywidualny, a jeśli nie chcesz do niego karty to założenie ROR-u w EUR (bez karty) możliwe jest już tylko w oddziale.

Limit zadłużenia - stałe dochody

Dział: Limit zadłużenia

Wysłany: 15.09.2011 15:15

Witam

W przypadku posiadania limitu zadłużenia w rachunku ważne jest aby na rachunek co miesiąc wpływała 1/6 przyznanego limitu. Każde zasilenie konta powoduje automatyczną spłatę limitu razem z naliczonymi odsetkami.

Pozdrawiam

Magda

Bonus za wiek 18-26 konta Direct

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.09.2011 14:33

Witam!

 

Tak! Założenie pierwszej karty Visa wirtu@lna jest bezpłatna dla osób w przedziale 18-26 lat.

„Konto z Lwem Direct w wieku 18-26 lat” oraz konto Direct oznaczają ten sam rachunek. Na chwilę obecną w przypadku osób w wieku 18-26 lat jest możliwość skorzystania z promocji Bonusy do konta.

 

Pozdrawiam,

Jagoda

założenie konta

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.09.2011 14:04

Witam!

 

Dowolna osoba może założyć rachunek dla osoby małoletniej. Wystarczy udać się do oddziału.

Zachęcam do założenia rachunku :)

 

Pozdrawiam,

Jagoda

Jagoda_T edytował(a) ten post: 15.09.2011 14:05

Konto walutowe w euro

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.09.2011 12:22

Witam ja mam takie pytanie chcialabym zalozyc konto takie ,zeby osoba przebywajaca za granica mogla przelac pieniadze w euro na konnto(moje) i zebym ja tu w polsce mogla w placowce banku tez wybrac euro.?? Jak to wyglada!!! prosze o pilna kontakt

Przelewy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 15.09.2011 12:05

Dziękuję za odpowiedź!

Tylko nadal nurtuje mnie to, dlaczego pracownik Państwa banku powiedział, że są o innych godzinach te sesje...Rozmowa odbyła się przedwczoraj, więc nie tak dawno...

Bonus za wiek 18-26 konta Direct

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.09.2011 19:58

A rozumiem, że pierwsze wydanie K@rty wirtualnej ING Visa też jest bez opłat?

I czy " Kont Direct w wieku 18-26 lat" oznacza każdego posiadacza Direct w wieku 18-26 cz też posiadacza "Konto z Lwem Direct 18-26 lat"

Bo wprowadziliście(jako firma) takie rozróżnienie na stronie pod zakładką Klienci indywidualni-> Konta osobiste i ja nie wiem czy to w celach reklamowych i czy to jeden ten sam "produkt" albo dwa różne.;/

Azsx edytował(a) ten post: 14.09.2011 19:59

Pomyłka

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 14.09.2011 19:05

Witam ponownie,

Bank nie pobiera opłat za zamówienie nowej karty w miejsce zastrzeżonej, o ile ta nowa karta jest z podstawowym wizerunkiem Banku. W kwestii terminu dostarczenia przesyłki, to zgodnie z Regulaminem Banku wynosi on max. 14 dni roboczych liczonych od daty zamówienia.

Pozdrawiam,

Kasia

ZAMKNIĘCIE KONTA

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.09.2011 18:54

Tak, trzeba iść do oddziału. Tylko konto OKO można zamknąć internetowo.

Rozzumiem, że zamykasz to piewsze konto jeszcze. Pamętam, że pisałeś o zmianie konta.

sprawa promocji

Dział: Limit zadłużenia

Wysłany: 14.09.2011 18:50

Witam oferta nie straciła ważnosci pewnie straci niedługo i dlatego pisze ,bo wydawało mi się że właśnie potrzebny jest tylko dowód i na podstawie obrotów na rachunku otrzymam powiększenie debetu bo tego promocja dotyczyła dlatego nie wiem o co chodzi?widocznie pracownicy nie znają produktów z jednej strony to Wy nie zarabiacie a nie ja tylko po co wysyłanie dzwonienie i zawracanie mi głowy.Proponuje przeszkolcie pracowników bo zaczyna być to męczące.Z promocji nie skorzystam bo ktoś chce dochodu a widzi a Pani mówi że dowód osobisty to kto w koncu mówi prawde???

Pomyłka

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 14.09.2011 18:44

Katarzyna L. napisał(a):

W celu bezpieczeństwa polecam zastrzeżenie karty i zamówienie nowej, na wypadek gdyby przesyłka została przechwycona przez osoby do tego nieuprawnione. Może Pan również oczekiwać na tą kartę, którą już Pan uaktywnił.

 

Czy w związku z zamówieniem nowej karty wiążą siejakieś dodatkowe opłaty?

Ile będę musiał czekać na doastanie nowo zamówionej karty?

Pomyłka

Dział: Karty płatnicze do rachunku

Wysłany: 14.09.2011 18:37

Witam,

dyspozycja złożona przez serwis ING BankOnLine jest niepodważalnym wyrażeniem woli właściciela serwisu i nie może być kwestionowana. W związku z tym nie ma możliwości cofnięcia zrealizowanej dyspozycji ani też przyspieszenia wysyłki karty, którą Pan aktywował.

W celu bezpieczeństwa polecam zastrzeżenie karty i zamówienie nowej, na wypadek gdyby przesyłka została przechwycona przez osoby do tego nieuprawnione. Może Pan również oczekiwać na tą kartę, którą już Pan uaktywnił. Zastrzeżenia karty może Pan dokonać przez ING BankOnLine w zakładce Karty / Zastrzeżenie karty lub telefonicznie pod całodobowym numerem Infolinii 32 3570012. Zamówienie karty może odbyć się również telefonicznie lub w ING BankOnLine w zakładce Karty / Nowa karta Klient Indywidualny.

Pozdrawiam,

Kasia

Dostęp do konta bankowego Online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 14.09.2011 16:55

Jak może być cokolwiek błędnego skoro od około miesiąca mam to konto i zawsze wszystko było w porządku i nagle od tygodnia cały czas ten sam komunikat sie pojawia... aktywacja? Skoro konto do tej pory działało to jak może być nie aktywowane konto...

Czyli nikt nie pomoże mi? 

założenie konta

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.09.2011 16:49

a musi to być rodzic ?? bo rodzic cały czas pracuje i nie mial by kiedy isc może być np babcia , ciocia ?

Nie dochodzą smsy na telefon

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 14.09.2011 16:23

Witam,

W przypadku zmiany numeru telefonu, jeżeli dokonałaś takiej zmiany w zakładce „profil użytkownika” i „zmiana danych użytkownika” to zmiana dotyczy tylko numeru do kontaktu z Bankiem. Jeśli numer telefonu zmieniłaś w „profilu użytkownika” i „zmiana danych autoryzacyjnych” i po mimo tego nie dochodzą kody autoryzacyjne to proponuje kontakt z Help-Line, pod numerem: 32 357 00 10 lub 801 601 607 poniedziałku do piątku 7:00 - 21:00 w soboty 8:00 - 15:00.

Daria_D edytował(a) ten post: 14.09.2011 16:23

POTWIERDZANIE operacji jednorazowym kodem

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 14.09.2011 16:15

Witam,

Niestety nie jest możliwe, by każda dyspozycja którą Pan realizuje w ING BankOnLine była potwierdzona jednorazowym kodem autoryzacyjnym. Jednocześnie dziękuję za wysłane uwagi.

Pozdrawiam, Iwona_S

POTWIERDZANIE operacji jednorazowym kodem

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 14.09.2011 16:15

Witam,

Niestety nie jest możliwe, by każda dyspozycja którą Pan realizuje w ING BankOnLine była potwierdzona jednorazowym kodem autoryzacyjnym. Jednocześnie dziękuję za wysłane uwagi.

Pozdrawiam, Iwona_S

POTWIERDZANIE operacji jednorazowym kodem

Dział: Wolne wnioski/sugestie/komunikaty

Wysłany: 14.09.2011 16:15

Witam,

Niestety nie jest możliwe, by każda dyspozycja którą Pan realizuje w ING BankOnLine była potwierdzona jednorazowym kodem autoryzacyjnym. Jednocześnie dziękuję za wysłane uwagi.

Pozdrawiam, Iwona_S

Blokada Konta w ING

Dział: Inne

Wysłany: 14.09.2011 15:53

Witam,

Konto w ING Banku Śląskim nie jest blokowane, kiedy się go nie używa- może się zablokować tylko, kiedy pięciokrotnie wprowadzi się błędne hasło. Przede wszystkim proponowałabym kontakt telefoniczny z naszą infolinią: 32 357 00 10 gdzie konsultant po weryfikacji sprawdzi status konta . Gdyby okazało się ze usługa ING BankOnline jest zablokowana wydanie koperty aktywacyjnej jest bezpłatne.

Pozdrawiam :)

Daria_D edytował(a) ten post: 14.09.2011 15:55

Dostęp do konta bankowego Online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 14.09.2011 15:34

Witam,

W wymienionej sytuacji polecam kontakt z infolinią INGBankOnline pod numerem 32 357 00 10 (opcja 1), gdzie konsultanci po weryfikacji danych w systemie mają możliwość sprawdzić co się dzieje z kontem. Dodam tylko że taki komunikat występuje kiedy jest błędnie wpisywany identyfikator lub hasło, lub konto nie jest aktywne.

Pozdrawiam :)

Przelewy

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.09.2011 14:30

Witam!

 

Sesje przychodzące są o godz. 11:00, 15:00 oraz 17:30, jeżeli chodzi o sesje wychodzące są one o godz. 8:10, 11:30 oraz 14:30. Wcześniej Bank posiadał tylko dwie sesje wychodzące oraz sesje przychodzące o innych godzinach, natomiast wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Bank dokonał zmiany.

 

Pozdrawiam,

Jagoda

Polecenie zapłaty

Dział: Rachunki Osobiste

Wysłany: 14.09.2011 14:06

Witam!

 

Jeśli uruchomił Pan polecenie zapłaty w usłudze INGBankOnLine, nie ma konieczności przedstawiania zgody w naszej placówce. Wystarczy, iż dostarczy Pan chęć uruchomienie Polecenia Zapłaty do usługodawcy.

 

Pozdrawiam,

Jagoda