Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Ostatnie posty

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:58

Ja już się właśnie zalogowałam na konto internetowe :D

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:58

ja też i to na koniec m-ca... i co z tego, że karty i bankomaty działają jak żadnego przelewu nie można robić oddziały banku też "stoją" bo system nie działa PARANOJA

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:52

Śmiech na sali, niech traca klientów za głupie zabawy w godzinach szczytu... całe szczęście że już nie wyświetlaja komunikatu ze sie nie da bo tylko kazdy odswiezal i sami nie mieli dostepu przez brak transweru teraz moga przy kawce dokonywac paru klikniec ze swiadomoscia ze juz dzis system nie ruszy bo jest za duze ovbciazenie... O. teraz widze ze znow planasza sie pokazala, zamiast wymyslac kolejne komunikaty wezcie sie w koncu za docelowa awarie i wlaczcie serwis...

stanleyipkis edytował(a) ten post: 31.05.2011 18:53

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:43

wow... juz nawet login moge wpisac ;/ porazka ;/

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:41

Pytanie serio: jaką rekompensatę przewiduje bank po tej kolejnej żałosnej wpadce? 

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:22

A po kiego mi karta albo bankomat jak ja konto internetowe zakładałem ?? a zrobiłem to po to żeby nie zap... do bankomatu !!!!!!!!!

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:21

Wlaśnie wiekszość nie dziala

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:20

Karty płatnicze oraz większość bankomatów banku działają. Na chwilę obecną nie możemy jeszcze podać konkretnej godziny usunięcia awarii ING BankOnLine.

awaria

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:16

to sie dzieje po raz kolejny, nie mam dostępu do swoich pieniędzy, koszmar! Już kilka razy było tak, że chcaiłem zapłacić kartą a tu.. odmowa! Dlatego właśnie założyłem dodatgkowy rachunek na mBanku i z nim nie ma zadnych problemów. Może faktycznie nalezy zmienić bank? Do tego jeszcze ten idiotyczny interfejs...

michalpodsiadlo edytował(a) ten post: 31.05.2011 18:16

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:13

Choler ile mozna czekac!! mam nadzieje ze jakos zrekompensuja to czekanie bo to juz lekka przesada, od ponad 5 godzin sa problemy ;/ tyle ludzi przez was traci pieniadze ze mozecie sie nie wyplacic z odszkodowan!!

pytanie do moderatora

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:11

Intensywnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu, nie możemy jednak na razie podać konkretnej godziny przywrócenia pełnej funkcjonalności systemu.

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:09

A ja bym do nich pisał/dzwonił jak dziś tego nie naprawią !!! Niech płacą !!! Laura nie daruj im tego !!!

Kiedy naprawicie awarię?

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:09

Intensywnie pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu, nie możemy jednak na razie podać konkretnej godziny przywrócenia pełnej funkcjonalności systemu.

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:07

To poprostu przegięcie.Potrzebuje kasy na już,a tu ani w bankomacie,ani w oddziale,bo zamknięty.Chyba czas zmienić bank,bo tutaj to normalnie jaja sobie robią z klientów.

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 18:05

Chciałam doładować telefon z karty kredytowej i też mi anulowało operację:

"Błąd

Nie można kontynuować transakcji dla podanych parametrów. Transakcja jest anulowana"

Jeśli dziś nie doładuję, tracę 150 zł, bo miało to być drugie, podwajane doładowanie w ramach  2 x Tak Tak w sieci Era:

era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/2razytaktak

Czy Bank ING wyrówna mi stratę?



"Rzecznik prasowy ING Banku Śląskiego Piotr Utrata potwierdza, że bank ma awarię.

- W wyniku awarii infrastruktury sieciowej banku nie działają aplikacje związane z bankowością internetową, są też problemy z dostępnością usług w oddziałach. Działają natomiast karty i większość bankomatów. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności – mówi Piotr Utrata"

A mnie karta nie działa :(, wczoraj było OK, działała.


Ufff, godz. 19,24 - wszystko działa, wszystko na koncie, przelewy zaksięgowane.

Jakieś przeprosiny jednak się nam należą, prawda?

Laura51 edytował(a) ten post: 31.05.2011 19:26

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 17:30

Ja 2 tygodnie temu zalożyłam konto i najwyraźniej nie był to dobry pomysł, mogłam wybrać inny bank ;/

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 17:27

Guzik prawda.
Jest już grubo po 17:00 i nadal nie działa.


"Serwis ING BankOnLine niedostępny.
Obecnie występują przejściowe trudności związane z dostępem do systemu ING BankOnLine.
Nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Prosimy spróbować później.
Za utrudnienia przepraszamy."


Pora chyba na zmianę banku.
Dlaczego takie cuda nie zdarzają się mBank'owi, Raiffaisen'ow, MultiBank'owi, KB - mam tam rachunki od kilku lat i zero problemów.

Z ING od samego początku miałem "przejścia"

MarkoMatrix edytował(a) ten post: 31.05.2011 17:28

ing online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 17:12

Na onecie coś piszą,że ok 17 system będzie już działał....:/

bank online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 15:42

Zauważylam, co nie zmienia faktu ze i tak nie moge wykonać przelewu. Przez telefon da sie zadzwonić sprawdzić stan konta i wykonać przelew?

bank online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 15:35

Może nasza inicjatywa coś dała. Pojawił się komunikat:

"

Obecnie występują przejściowe trudności związane z dostępem do systemu ING BankOnLine.
Nasi specjaliści pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Prosimy spróbować później.
Za utrudnienia przepraszamy."

bank online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 15:34

Tez niemoge sie zalogowac modeator nic nie wie???????

Propozycje Produktów

Dział: bankujesz-zyskujesz

Wysłany: 31.05.2011 15:34

Popieram doładowania tel w 100% :-)

... no i nie powiem, ale zachęcałoby do zbierania kolejnych pkt.

Marek_mar edytował(a) ten post: 31.05.2011 15:37

bank online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 15:18

Już od pół godziny probuje wejść na stronę logowania i nic, a tez musze wykonać przelew który nie może zbyt dlugo czekać

bank online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 15:16

Mam nadzieje że to nic poważnego i szybko zacznie działać. Pilny przelew mam do zrealizowania..

bank online

Dział: Pomoc techniczna

Wysłany: 31.05.2011 15:14

Dzieki, już myślalam ze to tylko mój problem.