Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Czeki zagraniczne

Realizacja czeku z USA

Wysłany: 21.08.2009 13:17

Proszę o informację jak wygląda kwestia realizacji czeku z USA? Czek na niewielką kwotę ok.50 $ - ciekawe ile wyniesie całkowity koszt (skupu bądź inkasa)

Wysłany: 21.08.2009 14:46

Witam!

Realizujemy 4 rodzaje czeków: American Express, Visa Citigroup, Thomas Cook/Master Card,Swiss Bankers Travellers Cheques. Inne czeki bank przyjmuje do skupu przez inkaso do 6 tygodni.Prowizja za realizację czeku zagranicznego to 1% kwoty skupowanego czeku, min.50zł.

Pozdrawiam

Aneta

 

Wysłany: 02.08.2012 16:42

Informacje dot. realizacji czeków zagranicznych przez bank ING są nieprawdziwe!

Proszę o informację w takim razie, jakie konsekwencje ponosi bank ING z niewywiązania się z umowy odnośnie realizacji czeku zagranicznego. Podane 6 tygodni minęło już ponad 6 tygodni temu (mamy już 12 tygodni łącznie a pieniędzy dalej nie ma więc 12 miesięcy to jest termin na chwilę obocną). 

Wyprzedzam pytanie odnośnie złożenia reklamacji. Po jej złożeniu dostałam informację że za 3 tygodnie dostanę pieniądze. Podany termin minął już 2 tygodnie temu (co daje nam 5 tygodni na chwwilę obecną) I W DALSZYM CIĄGU NIE WIEM GDZIE SĄ MOJE PIENIĄDZE i żadnych informacji odnośnie odszkodowania w tej sprawie. 

 

Chciałam przypomnieć że za ociąganie się z płatnościami kredytowymi, klientowi grożą KONSEKWENCJE wiadomo jakie.

 

PS. kursy walut są zmienne. Jaki kurs zostanie obrany? Ten z pierwotnego terminu realizacji czeku - podanego przez bank ING, czy może ten z opóźnienia spowodowanego przez bank ING??

 

Pozdrawiam 

KLIENT

 

Anetka_H napisał(a):

Witam!

Realizujemy 4 rodzaje czeków: American Express, Visa Citigroup, Thomas Cook/Master Card,Swiss Bankers Travellers Cheques. Inne czeki bank przyjmuje do skupu przez inkaso do 6 tygodni.Prowizja za realizację czeku zagranicznego to 1% kwoty skupowanego czeku, min.50zł.

Pozdrawiam

Aneta

 

 

Wysłany: 02.08.2012 17:10

Witam, poprzez forum nie ma możliwości zweryfikowania danych Klienta i sprawdzenia informacji w tej sprawie. W związku z tym zapytanie należy złożyć w oddziale, w którym czek był składany lub złożyć ponowną rekalamację. Dodam, że jest to możliwe poprzez ING BankOnLine (zakładka Wiadomości -> Zgłoszenie problemu), pod numerem 800 163 012 / 32 357 00 62 lub w placówce Banku.

Życzę szybkiego i pomyślnego wyjaśnienia. Pozdrawiam, Asia

Wysłany: 02.08.2012 21:00

Dokładnie tam poinformowali mnie aby złożyć reklamację.. którą opisałam powyżej.

Bardziej przydatne informacje byłyby na temat działu który faktycznie potrafi zająć się problemem. Informacje typu "jak najskuteczniej zbyć klienta" doświadczyłam u tym banku aż nad to. 

Kto sprawuje kontrolę nad działalnością banku ING?

Joanna_D napisał(a):

Witam, poprzez forum nie ma możliwości zweryfikowania danych Klienta i sprawdzenia informacji w tej sprawie. W związku z tym zapytanie należy złożyć w oddziale, w którym czek był składany lub złożyć ponowną rekalamację. Dodam, że jest to możliwe poprzez ING BankOnLine (zakładka Wiadomości -> Zgłoszenie problemu), pod numerem 800 163 012 / 32 357 00 62 lub w placówce Banku.

Życzę szybkiego i pomyślnego wyjaśnienia. Pozdrawiam, Asia

 

Wysłany: 02.08.2012 21:13

Witam, zapewniam, że intencją mojego poprzedniego posta nie było zbywanie Pani, a wskazanie właściwej ścieżki postępowania, która pozwoli na rozwiązanie tej sprawy. Przypomnę, że zgodnie z Regulaminem forum nie jest kanałem reklamacyjnym, dlatego za jego pośrednictwem nie ma możliwości wyjaśnienia kwestii, które Pani opisuje.

W przypadku roszczeń względem Banku sprawę można skierować do Arbitra bankowego. W tym celu należy przesłać pisemny wniosek na adres Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego przy Związku Banków Polskich. Szczegóły są dostępne na stronie Banku.