Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Blokada na rachunku

Co oznacza kod blokady

Wysłany: 05.03.2010 10:51

Moje konto zostało zablokowane, na stronie Blokada na rachunku widnieje: Opis blokady: 55, 

Wie ktoś może co oznacza ten kod? 55?

Wysłany: 05.03.2010 11:27

Witam!

Blokada, którą Pan zauważył na rachunku mogła zostać nałożona przez takie instytucje jak:Urząd Skarbowy lub ZUS. W celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji zapraszam, aby udać się do oddziału ING Banku Śląskiego.

Pozdrawiam

Aneta.

 

Wysłany: 05.03.2010 11:31

Dziękuję, taka odpowiedź w pełni mnie satysfakcjonuje, udam się jednak do US i ZUS :)

Wysłany: 22.11.2010 14:53


Zwracam sie z zapytaniem do Banku- jakim prawem została nałozona na moje konto blokada srodków?

Poinformowano mnie na infolinii, że jest to blokada komornicza, US, lub ZUS i po udzielenie informacji


mam udac sie do oddziału Banku.
Jestem matką samotnie wychowującą trójkę dzieci, w ty jedno niepełnosprawne, nieuleczalnie chore i na to konto wpływają tylko i wyłacznie środki z zasiłków, świadczeń, alimentów oraz pieniadze przesyłane przez Fundacje na leczenie mojego dziecka.

Zadne z tych środków NIE PODLEGA zajęciom komorniczym i już w tym momencie zostało złamane prawo.



Druga sprawa dotyczy Prawa Bankowego i tutaj prawo zostało złamane po raz drugi, tym razem przez Bank ING, poniewaz blokada została nałożona BEZPODSTAWNIE.


Zgodnie z Prawem Bankowym:

USTAWA
z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Prawo bankowe.


(Dz. U. z dnia 21 listopada 1997 r.)


Art. 56. 1. Środki pieniężne na rachunkach oszczędnościowych jednej osoby, niezależnie od liczby zawartych umów, wolne są od zajęcia na podstawie sądowego lub administracyjnego tytułu wykonawczego do wysokości trzykrotnego przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, bez wypłat nagród z zysku, ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za okres bezpośrednio poprzedzający dzień wystawienia tytułu wykonawczego.


Jakim prawem zostaje założona blokada na moje konto, bez poinformowania mnie o tym? Nawet jeśi na to konto wpływały by środki z wynagrodzeń, to najniższa krajowa jest wolna od zajęć komorniczych, a Bank zablokował mi wszystko, ostatnie środki do zycia!

Wysłany: 24.11.2010 14:42

Witam,

na Infolinii została Pani pokierowana do placówki naszego banku ponieważ konsultanci i nie posiadają wglądu w rachunki naszych klientów ze wzgledów bezpieczeństwa. Ponieważ pracownik w oddziale ma wgląd w tego typu dane , może sprawdzić kto zablokował środki i jaka kwota pozostaje wolna od zajęcia polecam więc również wizytę z dowodem osobistym w oddziale, tak, aby kwestia została jak najszybciej rozwiązana.

Pozdrawiam

Aga

Wysłany: 02.12.2010 19:42

Witam,

interesuje mnie zdjęcie wspomnianej blokady 55. W jaki sposób mogę tą blokadę zdjąć. Opłaciłem zabraną kwotę z konta oszczędnościowego i co mam zrobić żeby zlikwidować wspomnianą blokadę??

Wysłany: 03.12.2010 13:56

Witam!

 

Blokada 55 zostanie zdjęta z rachunku, jeśli organ zakładający blokadę, prześle pismo do Banku.

 

Pozdrawiam

Jagoda

Wysłany: 09.12.2010 20:06

Witam serdecznie. Obecnie przebywam stale poza granica naszego kraju. Czy jest jakiś jeszcze inny sposob aby dowiedzieć się dlaczego została nałożona mi owa blokada ?? np mailowo czy tez telefonicznie. Chcialbym poznać tą sprawę gdyż jestem zaintrygowany.

Wysłany: 09.12.2010 22:09

to samo pismo od komornika czy US/ ZUS , które jest wysyłane do banku jest również wysyłane do "dłużnika", więc śmieszy mnie to jak ludzie sa zdziwieni co to i skąd to... Jeśli bierzecie kredyty i nie płacicie, czy madanty, zaległe składki ,czy podatki itp to chyba noramlne , że kiedyś was dopadną....trzeba myśleć a nie potem mieć do wszystkich pretensje.

 

Wysłany: 18.04.2011 10:21

Biegam tak do banku juz od dwóch i pół tygodnia i za każdym razem słysze że pod koniec tygodnia...ile tak naprawde trwa odblokowanie konta?:(

Wysłany: 18.04.2011 14:22

Witam,

 

Po otrzymaniu oryginalnego pisma, Bank niezwłocznie odblokowuje taki rachunek. Proszę o sprawdzenie, w jakiej formie taka korespondencja została wysłana do naszego Banku.

Pozdrawiam,

Jagoda

Wysłany: 21.07.2011 20:25

  • wczoraj mialam podobny przypadek komornik wyslal odblokowanie a srodki jeszcze dzisiaj nie sa dostepne

Wysłany: 21.07.2011 20:29

gdzie sie udac skora kancelaria komornicza twierdzi ze wszystko jest zalatwione to kto jest winny skoro bank jeszcze nieodblokowal konta

Wysłany: 21.11.2011 17:39

Witam ja u mnie pojawila sie blokada TESCO KIELCE K-143 KIELCE PL, co z tym zrobic?

Wysłany: 22.11.2011 08:23

Witam,

Twoja blokada z pewnością dotyczy płatności kartą w punkcie handlowo-usługowym (Tesco Kielce). Blokada środków na rachunku związana z dokonaną transakcją kartową utrzymywana jest maksymalnie przez 8 dni kalendarzowych od daty transakcji, w zależności od daty faktycznego obciążenia rachunku z tytułu dokonania tej transakcji. Po tym terminie dana płatność zostanie rozliczona na Twoim rachunku z odpowiednim tytułem płatności.

Pozdrawiam, Iwona_S

Wysłany: 22.11.2011 11:14

Dobrze dziekuje, a chcialem sie jeszcze zapytac czy rachunek jest zaplacony czy przyjety dopiero do rozlicznia.

Wysłany: 22.11.2011 11:40

Witam,

Dana płatność w Tesco obciążyła już rachunek, natomiast jej rozliczenie nastąpi do 8 dni kalendarzowych. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące rachunku oraz innych posiadanych produktów sugeruję kontakt z Bankiem za pośrednictwem poczty ING BankOnLine. Wiadomość możesz wysłać wybierając opcje: Kontakt/Zgłoszenie problemu. Wówczas możliwe będzie udzielenie szczegółowej informacji - jest to kanał szyfrowany.

Pozdrawiam, Iwona_S

Wysłany: 15.09.2012 12:43

Czy pieniadze znajdujace sie na blokadzie rachunku wruca na moje koto,dwie sumy zostaly pobrane z kata a jedna widnieje tylko w blokadzie a nie zostala wydana

Wysłany: 15.09.2012 13:22

Witam, jeżeli jest to blokada wynikająca z transakcji wykonanej kartą płatniczą, wtedy do 11 dni kalendarzowych sklep (punkt usługowo-handlowy) ma czas na rozliczenie płatności. Jeżeli Bank nie otrzyma informacji o rozliczeniu transakcji, wówczas blokada zostanie zdjęta z rachunku, a środki nie zostaną pobrane.

Pozdrawiam, Asia

Wysłany: 15.09.2012 13:47

a czy te pieniadze zostana mi zwrucone,i czy karta jest aktywna nadal?

Wysłany: 15.09.2012 14:15

Ale w punkcie wyplat nie wyplacilo mi pieniedzy a srodki sa zablokowane w czym byl problem jesli byly na kacie a znalazly sie w blokadzie rachunku

Wysłany: 15.09.2012 15:05

Witam, z powyższych informacji wynika, że do Banku dotarło zapytanie o rozliczenie transakcji. W związku z tym Bank nałożył blokadę na kwotę transakcji. Dodam, że owa blokada nie uniemożliwia korzystania z karty. Jeżeli płatność zostanie pobrana z rachunku, mimo iż nie doszła do skutku, wówczas proszę o złożenie reklamacji:

- w oddziale Banku,

- telefonicznie pod numerem 800 163 012 / 32 357 00 62,

- przesyłając wiadomość poprzez ING BankOnLine.

Na podstawie informacji z forum nie można zweryfikować danych Klienta i sprawdzić informacji o karcie w systemach Banku. Dlatego w przypadku dalszych pytań proszę o kontakt z Bankiem poprzez ING BankOnLine (zakładka Wiadomości -> Zgłoszenie problemu) lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 12.

Pozdrawiam, Asia

Wysłany: 08.09.2013 21:20

Witam!

A ja mam pytanie na jkiej podstawie bank może zablokować wszystkie środki na koncie bez wcześniejszego poinformowania mnie tylko dla tego bo nie spłaconą miałam do końca kartę kredytową. Rozumiem pobrać te pieniądze co zostały mi do spłaty na tę kartę ale zablokować mi wszystko?Nawet przez sąd czy komornika może zostać zabrane z wynagrodzenia 25 % ale nie całość. Tak się chyba nie robi.

Wysłany: 09.09.2013 11:44

Witam,

za pomocą forum internetowego, niemożliwe jest dokładne zweryfikowanie opisanej sytuacji. Zapytanie można skierować za pomocą ING BankOnLine wybierając zakładkę Wiadomości lub telefonicznie pod numerem obsługi kart 32 357 00 12. Wówczas będzie możliwość uzyskania szerszych informacji dotyczących spłaty karty kredytowej. Dodam, że Bank nie blokuje całego rachunku. Jedynie na drodze postępowania egzekucyjnego, ale w tym wypadku pismo dotyczące blokady powinno zostać wysłane przez organ egzekucyjny. Pozdrawiam, Karolina