Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

problem z logowaniem

Wysłany: 10.02.2010 15:27

Witam.
zalozylem u Panstwa konto i nie mogę sie zalogować ciągle wyskakuje mi blad logowanie (niewłaściwe hasło lub nazwa użytkownika).
zablokowałem raz konto (5 razy niby źle wpisałem) poszedłem do oddziału odblokować - aktywacje przeprowadziłem na komputerze w oddziale. po czym tam tez się zalogowałem bez problemu (w odziale). W domu podczas logowania dalej wyskakuje mi to samo.... wpisałem już "niby" 3 razy źle hasło lub login.

1. jestem pewny ze hasło wpisuje prawidłowe.
2. nie ma mowy o zadanych caps lockach itd.
3. przeglądarka Mozilla lub IE.
próbowałem na 2 systemach Windows xp oraz win7. ponieważ mam możliwość sprawdzenia w domu akurat na takich.

nie chce mi się szczerze mówiąc jechać kolejny raz do oddziału. bo tam mi żadnej porady nie udziela dlaczego tak się dzieje.
proszę o pilną odpowiedź co może być przyczyną.
Konto zakładałem parę dni temu przez internet. dzisiaj przyjechał kurier w celu podpisania umowy oraz jej odesłania. Pan w oddziale powiedziała, że to nie ma wpływu na moje logowanie. Sam fakt, że w oddziale mogłem się zalogować

dsz1985 edytował(a) ten post: 10.02.2010 15:28
Wysłany: 10.02.2010 17:21

Witam,

Po prawidłowym przejściu procesu aktywacji błąd logowania oznacza wprowadzanie błędnego identyfikatora użytkownika, hasła lub brak aktywacji usługi ING BankOnLine.

Wyłącznie w oddziale Banku lub na infolinii pod numerem 032 357 00 10 lub 0801 601 607 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 21:00 oraz soboty 8:00 - 15:00 można stwierdzić faktyczną przyczynę wyświetlonego komunikatu. Oczywiście żaden pracownik nie posiada dostępu do haseł klientów, więc w przypadku podawania błędnego hasła nie możemy stwierdzić, które znaki są błędnie podawane.

Jeśli hasło zostanie pięciokrotnie błędnie wpisane, to dostęp do systemu jest blokowany i należy odebrać nowy Jednorazowy Kod Aktywacyjny w oddziale Banku lub po wypełnieniu wniosku o odblokowanie na stronie internetowej zostanie wysłany przesyłką pocztową.

Pozdrawiam

Marek

Wysłany: 16.02.2010 15:24
Witam.
zalozylem u Panstwa konto i nie mogę sie zalogować ciągle wyskakuje mi blad logowanie (niewłaściwe hasło lub nazwa użytkownika).
zablokowałem raz konto (5 razy niby źle wpisałem) poszedłem do oddziału odblokować - aktywacje przeprowadziłem na komputerze w oddziale. po czym tam tez się zalogowałem bez problemu (w odziale). W domu podczas logowania dalej wyskakuje mi to samo.... wpisałem już "niby" 3 razy źle hasło lub login.

1. jestem pewny ze hasło wpisuje prawidłowe.
2. nie ma mowy o zadanych caps lockach itd.
3. przeglądarka Mozilla lub IE.
próbowałem na 2 systemach Windows xp oraz win7. ponieważ mam możliwość sprawdzenia w domu akurat na takich.

Mam dokładnie taki sam problem, z tym że:

ad 3. używam ubuntu, ale na xp też nie działa zarówno pod Operą jak i FF.

Jak dotychczas na konto udało mi się zalogować cały 1 (JEDEN) raz w oddziale banku i tylko bezpośrednio po odblokowaniu, bo np dzisiaj (parę dni później) już nie!!

A mam takie pytanie - używasz w haśle znaków specjalnych (!@#$%^&*()_) ??

Konto zakładałem parę dni temu przez internet

Ja konto zakładałem w oddziale, także raczej nie ma to wpływu

Za to rok urodzenia o ile się nie myle mamy taki sam. Mam nadzieje, że ING nie ma problemu z '85 :?:

Wysłany: 16.02.2010 15:47

Witam

Po przeczytaniu korespondencji mam jedną wskazówkę. Proszę o próbę zalogowania się używając odwrotnej wielkości liter (np. jeżeli hasło miało się składać małymi literami proszę o wprowadzenie go dużymi literami). Dosyć często w procesie aktywacji do wpisania kodu aktywacyjnego jest używany przycisk Caps Lock, potem podczas wprowadzania hasła nie jest wyłączany aż do momentu pierwszego poprawnego logowania. Następnie podczas kolejnego logowania występuje niezgodność w haśle właśnie ze względu na wielkość liter (klawisz Caps Lock nie jest już włączony).

W przypadku postu cbanan...system operacyjny Ubuntu nie jest rekomendowany przez Bank, tak samo przeglądarko Opera. Jedynie systemy Widnows z przeglądarką IE oraz FF. Oczywiście Bank nie wyklucza poprawnego działania usługi na innych systemach czy przeglądarkach.

ING nie ma problemu z akceptacją użytkowników z rocznika '85 :)

Pozdrawiam

Łukasz

Wysłany: 17.02.2010 08:51

W przypadku postu cbanan...system operacyjny Ubuntu nie jest rekomendowany przez Bank, tak samo przeglądarko Opera. Jedynie systemy Widnows z przeglądarką IE oraz FF. Oczywiście Bank nie wyklucza poprawnego działania usługi na innych systemach czy przeglądarkach.

Po kolejnej wizycie w oddziale i kolejnym odblokowaniu dostępu wydaje mi się, że jednak problemem były znaki specjalne w haśle - po zmianie hasła na takie bez krzaczków działa bez problemu, ale faktycznie tylko pod Firefoxem(pod Ubunciakiem), pod operą czasami zadziała, a czasami odmawia współpracy.


BTW. Moglibyście informować trochę wcześniej, że z operą są problemy. W moim przypadku pytanie o przeglądarkę padło przy okazji TRZECIEJ rozmowy z infolinią.


Pozdrawiam

Czarek


edit: literówka

cbanan edytował(a) ten post: 17.02.2010 08:54
Wysłany: 17.02.2010 13:09

Witam

Znaki specjalne nie powinny mieć wpływu na logowanie do usługi ale zostanie to jeszcze sprawdzone. Jedynym niedozwolonym znakiem jest spacja.

W przypadku informacji na temat przeglądarki Opera to oczywiście zgadzam się, takie zapytanie/informacja powinna zostać przekazana już przy pierwszej rozmowie, ponieważ w przypadku działania usługi ING BankOnLine jest to dość istotna sprawa.

Pozdrawiam

Łukasz

Wysłany: 05.10.2011 14:10

Sorry, ale macie problem. Otoż mi się taka sytuacja zdażyła już tak z 8 razy. Używałem w przelocie czterech różnych przeglądarek. W każdym przypadku przegladarka zwraca "błedny identyfikator/hasło". Jednakże i identyfikator jak i hasło wpisywane są DOBRZE i co do tego nie ma żadnych wątpliwości. To jakich czu użyjemy znaków specjalnych do hasła też za bardzo nie ma znaczenia. Wielkość liter jak najbardziej może mieć znaczenie i na to trzeba uważać. Problemem w tym przypadku jest korzystanie z serwerów proxy (mam w pracy dwa) i one stanowią tutaj problem. Nie doszedłem jeszcze dokładnie do tego co tam się dzieje, ale winę na 99% ponoszą wasze ING-owskie skrypty do logowania. Wszystkim, którzy doświadczają takich samych problemów polecam zmianę banku, co też sam mam zamiar uczynić. Nie chce mi się za wami INGowcy chodzić i słuchać bzdur (które można usłyszeć od pracowników banku osobiście). Nie będę też dzwonił i tego załatwiał. Jeśli moderatorowi się chce, to proszę bardzo. Za tydzień zmieniam bank, może wam się uda naprawić tą wkurzającą usterkę do tego czasu. Pozdrawiam.

Wysłany: 06.10.2011 20:34

A jak wyjaśnisz fakt udanych logowań 1000000 innych użytkowników ING BankOnLine?

Wysłany: 23.10.2011 13:36

Marek_M napisał(a):

Witam,

Po prawidłowym przejściu procesu aktywacji błąd logowania oznacza wprowadzanie błędnego identyfikatora użytkownika, hasła lub brak aktywacji usługi ING BankOnLine.

Wyłącznie w oddziale Banku lub na infolinii pod numerem 032 357 00 10 lub 0801 601 607 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 21:00 oraz soboty 8:00 - 15:00 można stwierdzić faktyczną przyczynę wyświetlonego komunikatu. Oczywiście żaden pracownik nie posiada dostępu do haseł klientów, więc w przypadku podawania błędnego hasła nie możemy stwierdzić, które znaki są błędnie podawane.

Jeśli hasło zostanie pięciokrotnie błędnie wpisane, to dostęp do systemu jest blokowany i należy odebrać nowy Jednorazowy Kod Aktywacyjny w oddziale Banku lub po wypełnieniu wniosku o odblokowanie na stronie internetowej zostanie wysłany przesyłką pocztową.

Pozdrawiam

Marek

 

 

Ja tez mam taki problem z zalogowaniem się na własne konto zdaza mi się to 1 raz od 5 labo 6 lat !

 

Od wczoraj brak możliwości zalogowania się za każdym razem:  Podano niepoprawną parę: nazwa użytkownika / hasło

 

po:

1 Nie ma możliwości pomylenia hasła lub loginu

2. Nie rozumiem dlaczego ograniczona jest możliwość kontaktu do soboty skoro mam konto online i powinna być obsługa 24 godz. bo co ja mam teraz zrobić

3. wpisałem już z 20 razy hasło i do tej pory nie mam potwierdzenia zablokowania konta tylko: Podano niepoprawną parę: nazwa użytkownika / hasło

 

4. Wpisałem już celowo 5 krotnie złe hasło żeby zablokować konto i jakoś dalej nie mam zablokowanego

 

za co w w końcu pobieracie od nas pieniądze skoro nawet obsługi klienta nie ma w niedziele ?

wsciekly83 edytował(a) ten post: 23.10.2011 13:39
Wysłany: 23.10.2011 17:06

Zadzwoń tutaj:

  • 801 601 607  (telefony stacjonarne)
  • +48 (32) 357 00 10  (telefony stacjonarne i komórkowe)

Konto jest zablokowane,a po prostu dostajesz komunikat, że sie nazwa użytkownika / hasło nie zgadza.


Trzeba iśc do oddziału po koperte z hadłem aktywacyjnym i aktywować ING BankOnLine od nowa. Można też zamówić internetowo, ale to zajdzie, zanim pocztą dotrze haśło aktywacyjne.

tu zamówisz kopertę a potem reaktywujesz ING BankOnLine:

ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-elektroniczna/ing-bankonline#tab=4

Wysłany: 29.10.2011 00:07

MAM TEN SAM PROBLEM, od roku mam konto u WAS i mam same problemy. Przez 6 lat mialem konto w PKO SA i bylo super, może i płaci sie wiecej ale ma sie pewność co jest bezcenne.

Od 4 dni biegam po oddzialach. Konta nigdy nie zablokowałem  a muszę go odblokowywać to jest śmieszne, A JAK WRACAM DO DOMU TO NA NASTEPNY DZIEŃ ZNOWU TO SAMO. MAM 4 KOMPUERY W DOMU NA KAZDYM TO SAMO, Z RODZINA WPISYWAŁEM HASLO DO LOGOWANIA BO JUŻ MYSLAEM ZE ZE MNA COŚ NIE TAK.


POPRAWCIE COŚ BO TO NIE MA SENSU !

Wysłany: 01.11.2011 06:54

A jaki komunikat się pojawia po próbie wpisania loginu i hasła ?

Wysłany: 06.11.2011 22:06

Niedziela wieczór około 20.

2 przelewy wysłane. Chwila na przejżenie ofert w popularnym serwisie aukcyjnym, decyzja, licytacja i płatność. Miną jakiś czas i zostałem wylogowany, próba ponownego logowania kończy się komunikatem "Podano niepoprawną parę: nazwa użytkownika / hasło". Telefon 32 357 00 10  i dowiedziałem się że to ja robię błąd. Cóż nie jestem oczywiście nie omylny, jednak znam te dane na pamięć, po za tym 20 min prędzej logowałem się bez problemu.


Kiedy to konto jest blokowane? Jeśli ktoś, gdzieś w świecie się pomyli i 5 krotnie wpisze źle i właśnie czy czterocyfrowy pierwszy kod, czy hasło. Bo jeśli wystarczy wpisać 5 razy cudzy 4 cyfrowy identyfikator, to...

Do ustanej śmierci będę ganiał po bankach, bo jakiś geniusz gdzieś w sieci siedzi i wpisuje czyjeś powtarzam 4 cyfrowe kody. To może być czyjeś hobby.


Pozwolę sobie nie skomentować tak przemyślnych zabezpieczeń.

Pozdrawiam


EDIT1 22.18 tego samego dnia.

Logowanie zaczeło działać, ale to ładnie robić na infolinii idiotów z własnych klientów?

Najlepiej zwalić na nich, w końcu komunikat przy logowaniu jest wyraźny. Tylko w takim razie po co jest ta infolinia? Nie można było po ludzku przyjąć reklamacji, tylko wciskać klientowi że dopadła go pomroczność i zapomniał własnych danych?

Awarie zdarzają się wszystkim, ale ignorancja konsultanta z infolini dobija szczytu. Jestem niezmiernie rozczarowany taką postawą, nie tego się spodziewałem od banku, którego obdarzyłem własnym zaufaniem.

Jest mi bardzo przykro.


Pozdrawiam


EDIT2 22.39 tego samego dnia.

Po napisaniu EDIT1 zamknołem laptopa, by dokonać płatności używając stacjonarnego komputera.

Sytuacja wróciła do normy, czyli znów nie da się zalogować.

Sprawdziłem to również na laptopie z którego udało mi się zalogować i na tablecie...

Chyba nie muszę pisać w jakiej pozycji jest mój wskaźnik frustracji...

Ehhhhhhhh

robertnik edytował(a) ten post: 06.11.2011 22:43
Wysłany: 07.11.2011 16:16

Witam,

Usługa ING BankOnLine jest blokowana jeżeli będzie 5-cio krotnie błędnie wpisane hasło dostępu przy prawidłowo wprowadzonym identyfikatorze użytkownika. Identyfikator użytkownika oczywiście składa się zawsze z 10 znaków w tym z 6-ciu liter oraz 4 cyfr.

Pozdrawiam,

Wysłany: 15.11.2011 10:58

Witam,


Mam tak samo problem z logowaniem, korzystam z Windows 7 i przeglądrki Aurory (firefox 8). Z wieloma stronami nie mamżadnego problemu, natomiast tu wydaje mi się, ze sa trudności z logowaniem się, nie mialem tego do tej pory. Rozumiem, ze to jest szyfrowane połączenie, ale chyba nie az takie, zeby nie można bylo sie  swobodnie zalogować.

To mam od nie tak dawna temu, a mialem calkiem ok.

Czy ktos jest mi w stanie pomóc na tyle? Czy raczej do pomocy techniczej musze dzwonić

Wysłany: 15.11.2011 12:21
Andrew64 napisał(a):

Witam,


Mam tak samo problem z logowaniem, korzystam z Windows 7 i przeglądrki Aurory (firefox 8). Z wieloma stronami nie mamżadnego problemu, natomiast tu wydaje mi się, ze sa trudności z logowaniem się, nie mialem tego do tej pory. Rozumiem, ze to jest szyfrowane połączenie, ale chyba nie az takie, zeby nie można bylo sie  swobodnie zalogować.

To mam od nie tak dawna temu, a mialem calkiem ok.

Czy ktos jest mi w stanie pomóc na tyle? Czy raczej do pomocy techniczej musze dzwonić

Aurora 8? A dlaczego nie wersja oficjalna FF? Aurora jest wersją testową, udostępnioną po wcześniejszych testach w wersji Nightly. A od jakiegoś czasu dostępne jest oficjalne wydanie FireFoxa w wersji 8.0.


robertnik napisał(a):

[...] Bo jeśli wystarczy wpisać 5 razy cudzy 4 cyfrowy identyfikator, to...

Do ustanej śmierci będę ganiał po bankach, bo jakiś geniusz gdzieś w sieci siedzi i wpisuje czyjeś powtarzam 4 cyfrowe kody. To może być czyjeś hobby.[...]

 


Jeżeli wpisujesz jako identyfikator same 4 cyfry, to nie miej pretensji do Banku, że nie możesz się zalogować... Identyfikator ZAWSZE ma 6 liter i 4 cyfry- sprawdź na umowie...

Wysłany: 15.11.2011 13:07

zrobilem wg zaleceń i okazało się, ze zupelnie inaczej ta strona działa i to nie tylko ta, bo wiele innych tak samo. Czyli proste rozwiązanie, przeglądarka Aurora nie dziala na wszystkich stronach sa zatem klopoty z nią. Teraz zainstalowalem sobie Firefox 8 i jest wszystko ok

Wysłany: 15.11.2011 14:56

Witam,  

Podsumowując temat i aby rozwiać wszelkie wątpliwości - do obsługi ING BankOnLine zalecamy następujące systemy i przeglądarki:

Platforma: MS Vista:

- MS Internet Explorer 7 i 8

- Firefox 3.6 lub wyższa

Platforma: MS Windows XP

- MS Internet Explorer 7 i 8

- Firefox 3.6 lub wyższa

 ING BankOnLine jest również dostępny na systemach operacyjnych Mac OS i Linux dla popularnych przeglądarek (np. Mozilla Firefox, Google Chrome).

Zachęcam do zapoznania się z wymaganiami technicznymi usługi internetowej.

 

Pozdrawiam,

Gosia

 

Wysłany: 10.11.2013 15:19

mam ten sam problem, nie mogę logowanć sie, wszystko dobrze wpisuje, cap jest wylaczony. wszystko robie ok a i tak mi ciagle wyskakuje bledne haslo lub login.
Po ktoryms razie jak wszedlem na strone logowania tam gdzie trzeba wpisac pod cyferkami haslo to 1 z cyferek byla cała kratka na czerwono, a nizej nic nie moglem wpisac nie wiem o co chodzi. Probowałem różnych przęglodarek i nic nie pomoglo

pawel1519090 edytował(a) ten post: 10.11.2013 15:20
Wysłany: 12.11.2013 12:26

Witam,

za pomocą forum internetowego, niemożliwe jest dokładne przeanalizowanie opisanego problemu. Proponujemy kontakt z HelpLine pod numerem 32 357 00 10/ 801 601 607, aby indywidualnie zweryfikować zaistniałą sytuację.

Pozdrawiam, Karolina