Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

Wymiana karty płatniczej Maestro na Visa

Wysłany: 20.01.2012 17:40

Posiadam kartę Moja Karta ING wydaną jeszcze przez Maestro. Nie jest ona wygodna, bo np. ze względu na brak CVV nie można autoryzywać transakcji na odległość. Wymyśliłem sobie, że ją zmienię na oferowaną obecnie kartę sygnowaną VISA. Czy mogę postąpić w ten sposób?

1. W serwisie transakcyjnym zamawiam dodatkową kartę płatniczą VISA.

2. Gdy dotrze do mnie zamykam tą Maestro, tylko pytanie jak? Czy wystarczy zastrzeżenie (czy nie przyślecie mi nowej)? Jak to zrobić najwygodniej i najprościej.

Czy wydanie nowej dodatkowej karty i jej wysyłka wiąże się z kosztami dla mnie?

 

Wysłany: 20.01.2012 19:32

Witam,

Istnieje możliwość, aby bezpłatnie wymienić posiadaną kartę (Maestro) na kartę nowego typu - Debit MasterCard, która umożliwia dokonywanie transakcji na odległość. Taką dyspozycję można złożyć na Obsłudze Kart (32 357 00 12), gdzie karta Maestro zostanie zamknięta, a nowa dostarczona korespondencyjnie do 14 dni roboczych. Można również zamówić kartę przez ING BankOnLine (Karty / Zamówienie nowej karty), wtedy po otrzymaniu nowej karty Debit MasterCard i jej aktywacji, posiadana karta zostanie automatycznie dezaktywowana à takie rozwiązanie pozwoli posiadać kartę przez cały czas!

 

W przypadku zamówienia karty VISA payWave będzie to kolejna karta, a rezygnacja z karty płatniczej do konta możliwa jest tylko w oddziale. Wydanie karty ze standardowym wizerunkiem jest bezpłatne, wydanie Mojej Karty ING z wybranym wizerunkiem to koszt 15 zł.

 

Pozdrawiam,

Monika

Wysłany: 22.01.2012 14:40

Dziękuję za odpowiedź.

A co w sytuacji, gdy "dodatkową" Visa zamówię przez serwis ING OnLine, a stara Maestro zostanie zastrzeżona w serwisie transakcyjnym?

Wysłany: 23.01.2012 15:16

Witam

Jeżeli karta zostanie zastrzeżona za pomocą usługi internetowej, wóczas nie zostanie wygenerowana automatycznie nowa. Jeżeli jednak skończy się ważność zastrzeżonej karty, Bank dostarczy nową. Data ważności widoczna jest na karcie.

Pozdrawiam

Joanna

Wysłany: 23.01.2012 15:29

A czy za kartę zastrzeżoną jest pobierana miesięczna opłata?