Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

zmiana PIN

Wysłany: 17.08.2009 18:00

W jaki sposób mogę zmienic  PIN w karcie debetowej?

Data publikacji: 2006-03-20 Zmiana numeru PIN dla kart w bankomatach

Uprzejmie informujemy, że od dnia 20.03.2006 r. wprowadzamy nową usługę dla kart debetowych i przedpłaconych ING Banku Śląskiego.

Dzięki niej będą Państwo mogli w bankomatach naszego Banku zmienić swój numer PIN dla wyżej wymienionych kart.

Usługa jest bezpłatna. Zachęcamy do skorzystania z tej oferty.

janus edytował(a) ten post: 17.08.2009 18:03
Wysłany: 17.08.2009 18:33

Witam

Zmiana kodu PIN możliwa jest tylko w bankomatach ING Banku Śląskiego. Po włożeniu karty do bankomatu, podaniu obecnego kodu PIN należy wybrać opcję Zmiana kodu PIN, wprowadzić nowy kod PIN i następnie go zatwierdzić.

Pozdrawiam

Jakub

Wysłany: 21.08.2009 16:31

Jakub_K napisał(a):

Witam

Zmiana kodu PIN możliwa jest tylko w bankomatach ING Banku Śląskiego. Po włożeniu karty do bankomatu, podaniu obecnego kodu PIN należy wybrać opcję Zmiana kodu PIN, wprowadzić nowy kod PIN i następnie go zatwierdzić.

Pozdrawiam

Jakub

 

A kiedy przyjdzie czas na tę funkcjonalność w kartach kredytowych ?

 

Wysłany: 21.08.2009 16:37

Witam

Odpowiedź na to pytanie została juz zamieszczona w dziale Karty Kredytowe. Zapraszam do zapoznania się z nią:)

Pozdrawiam

Jakub

Wysłany: 01.12.2009 18:07

Co w sytuacji kiedy jestem za granica? Poczekac az dotre do Polski?


pzdr

Wysłany: 02.12.2009 01:12

Witam

 

Tak, gdyż zmiana kodu pin do karty debetowej jest możliwa tylko w bankomatach ING Banku Śląskiego.

 

Pozdrawiam

Basia

Wysłany: 06.11.2011 21:11

Witam,

a co, jeśli nie pamiętam swojego starego kodu PIN ?  jak utworzyć nowy ?


pozdrawiam

Wysłany: 07.11.2011 13:07

Witam

W przypadku utraty kodu PIN do karty, proszę złożyć reklamację w oddziale lub pod numerem obsługi kart (0-32) 357 00 12. Obecna karta zostanie zamknięta, a w jej miejsce bezpłatnie wyślemy nową.

pozdrawiam

Miłosz_G edytował(a) ten post: 08.11.2011 13:08
Wysłany: 07.11.2011 17:44

Witam,
tzn. rozumiem, że nie da sie w jakikolwiek sposób odzyskać PINu do karty, którą posiadam?
Jedyna opcja to ta, którą Pan przestawił tak? Zamówienie nowej karty ? :)



pozdrawiam

Wysłany: 07.11.2011 18:43

Witam,

 

Kod PIN do karty znany jest tylko Panu, co oznacza, że w sytuacji kiedy Pan go nie pamięta konieczna jest reklamacja karty. Aktywacja karty następuje poprzez samodzielne nadanie kodu PIN w usłudze ING BankOnLine lub na Obsłudze Kart (32 357 00 12).

 

Pozdrawiam,

Wysłany: 22.06.2012 14:45

Witam,


Napisała pani, że jest możliwość zmiany kodu PIN w usłudze ING BankOnLine. Mogłaby pani bliżej wytłumaczyć jak to zrobić?


Pozdrawiam

Wysłany: 22.06.2012 15:15

Witam

W usłudze ING BankOnLine możliwe jest nadanie kodu PIN podczas aktywacji karty. Nie ma możliwości zmiany kodu PIN w serwisie.

Pozdrawiam

Joanna

Wysłany: 21.12.2012 13:17

Gdzie dokładnie mogę zmienić kod PIN? Narazie używam tego podu POn co jest aktywny przez 30 dni? a później? 

Wysłany: 21.12.2012 15:18

Witam, kod PIN do karty można zmienić w bankomacie naszego Banku po podaniu aktualnego kodu. Natomiast hasło do usługi ING BankOnLine można zmienić po wybraniu zakładki Profil użytkownika, następnieZmiana hasła dostępu.Pozdrawiam, Asia

Wysłany: 09.01.2013 18:03

Witam serdecznie!

Czy procedura zmiany kodu PIN jest taka sama w przypadku karty debetowej przy rachunku walutowym w Euro?  Mam takową kartę i chcę zmienić dotychczasowy PIN. Czy mogę to zrobić w każdym bankomacie ING w POLSCE?!, czy sytuacja wygląda inaczej z uwagi na to, że konto jest w innej walucie?!. Nie wiem po prostu jak taka karta zachowuje się w bankomacie, gdzie można wypłacać tylko PLN?!

Bardzo proszę o informacje. 

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Agata

Wysłany: 09.01.2013 19:04

Witam, zmiana kodu PIN jest realizowana w ten sam sposób dla wszystkich kart. Dyspozycję można złożyć wyłącznie w bankomatach naszego Banku (na terenie kraju).

Jeżeli wypłata z konta prowadzonego w EUR zostanie zrealizowana w PLN, wówczas kwota transakcji zostanie przeliczona z EUR na PLN (zostanie przewalutowana) po aktualnym kursie Banku.

Pozdrawiam, Asia