Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu

kod autoryzacyjny

Proszę o pomoc

Wysłany: 07.07.2010 08:32

Nie potrafie zrobić przelewu ponieważ kod autoryzacyjny nie przychodzi sms-em na moją komórkę. Jakieś pół roku temu zmieniałam numer telefonu, ale w Danych Użytkownika zrobiłam korekte danych, wcześniej przy przelewach już otrzymywałam smsem kody autoryzacyjne na ten nowy numer telefonu. Czy mogłabym prosić Państwa o pomoc?

Wysłany: 07.07.2010 09:01


Witam

W pozycji dane użytkownika można jedynie zmienić numer telefonu do kontaktu z bankiem. Numer telefonu do autoryzacji można zmienić w zakładce ustawienia -> zmiana danych autoryzacyjnych, jednak stary numer telefonu musi być jeszcze aktywny. Jeżeli kod autoryzacyjny nie przychodzi na telefon komórkowy, wymaga to sprawdzenia po stronie systemu bankowego, proszę w tym celu o kontakt z infolinią Help Line pod numerem telefonu 032 357 00 10 lub 0801 601 607 od poniedziałku do piątku (7-21) lub w soboty (8-15).

Pozdrawiam


Karol__U edytował(a) ten post: 07.07.2010 09:02
Wysłany: 07.07.2010 10:47

Witam

Jeśli stary numer telefonu nie jest już aktywny?

Wysłany: 07.07.2010 11:42

Witam

Jeśli stary numer telefonu nie jest już aktywny?

W takim przypadku, zmiany można dokonać w oddziale banku

Pozdrawiam, Marcin